3mk Watch Protection FlexibleGlass a Huawei Watch GT 5 Active 46mm óra számára
3 400 Ft
2 695 Ft
2 122 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Watch Protection™ Rugalmas üveg
Védi az okosóra teljes előlapját. Megerősíti a képernyőt. 250%-kal megerősített képernyő. Széltől-peremig tartó védelem. Bármilyen típusú kijelzőhöz - még az ívelt éleket is védi.

Készüljetek fel, hogy vigyázzatok!
A sportban kitérsz. És az életben? Egy ütközés, egy karcolás, egy esés. Ajtók, karosszériák, aszfalt - minden veszélyt jelenthet az okosórádra. Egy karóra többszörösen érzékenyebb a sérülésekre, mint egy okostelefon. Vigyázz rá ugyanúgy, mint a telefonodra.

Bizonyított védelem
A tornateremben vér, izzadság és könnyek - a képernyővédők igazi túlélőiskolát kapnak. A Watch Protection™ 250%-kal erősíti meg az óra számlapját. Az ütésvizsgálat nem minden - az Ön és a környezet biztonságát is ellenőrizzük. A Watch Protection™ RoHS tanúsítvánnyal és PZH jóváhagyással rendelkezik.

Könnyű telepítés
Hogyan védhetem hatékonyan a készülékemet? A siker titka a bevált termékben és a megfelelő telepítésben rejlik. A Watch Protection™ alkalmazást a kijelző kialakítását szem előtt tartva választottuk ki. A sík képernyővédő a szokásos módon - zselé nélkül - telepíthető. A lekerekített képernyő védelmét - géllel. Ez biztosítja a kiváló teljesítményt és tapadást, ami kivételes tartósságot garantál!

Figyelembe veszi a különbségeket
A legjobb okosórák nem csak paraméterekben, hanem kialakításban is különböznek. A Watch Protection™ tervezésénél minden részletet figyelembe vettünk: a lekerekített éleket, a domborúságot és a pontos méreteket. Az alkatrésztől függően a védelem legfeljebb 0,2 mm vastag, és nem zavarja az óra megjelenését.
A csomag tartalma
- 3 db Watch Protection™
- mikroszálas tisztítókendők
- nedves törlőkendő (a síkképernyős készletben)
- telepítő gél (ívelt kijelzők esetén a készlet tartalmazza)
Műszaki specifikációk
- Védelem típusa - hibrid üveg
- A telefon képernyőjének akár 250%-os növelése
- Vastagság - 0,2 mm
- Garancia - 12 hónap
- Alkalmazott technológiák - a kijelző típusának megfelelő rögzítési módszer, oleofób bevonat
Ez is érdekelheti Önt
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.