FILAMENT Panospace type: PLA -- 1,75mm, 326 gram per roll - Piros színű

(Illusztrációs kép)

- 7%
FILAMENT Panospace type: PLA -- 1,75mm, 326 gram per roll - Piros színű

Megr. száma

3514477

OEM

PS-PLA175RED0326

Gyártó
Panospace
Anyag típus
PLA
Szín
Piros
Húr átmérője
1,75 mm
Hűségpontok
664

Értékelés

12345
Raktáron 1 db, pénteken Önnél

7 147 Ft

6 639 Ft

5 227 Ft Áfa nélkül

Bejelentkezett felhasználóknak ingyenes szállítást biztosítunk 19 999Ft feletti megrendeléshez

Ingyenes szállítás

29 999Ft feletti megrendelés esetén

Szállítás 48 órán belül

Tényleg gyorsak vagyunk

Nálunk van ideje

Az árut 30 napon belül visszaküldheti

Megjutalmazzuk Önt

Minden vásárlás után hűségpontot kap

Paraméterek

  • Gyártó: Panospace
  • Anyag típus: PLA
  • Szín: Piros
  • Húr átmérője: 1,75 mm
  • Hűségpontok: 664

Leírás és specifikációk

A FILAMENT Panospace type: PLA -- 1,75mm, 326 gram per roll - Piros színű bármilyen 3D-s nyomtatóval használható, amelyet PLA anyaggal történő nyomtatáshoz terveztek. Az egyedi Panospace izzóspirál funkcióval rétegenként modellezhet a 3D nyomtatóval, amellyel praktikus segédeszközöket, alkatrészeket, dekorációkat vagy divatos kiegészítőket készíthet.

A Piros Panospace 1,75 mm átmérőjű műanyag szál, 3D-s nyomtatáshoz az FDM / FFF technológiát használja.

A PLA kukoricakeményítőből, burgonyakeményítőből vagy cukornádból készül, és teljesen biológiailag lebontható. Hátránya, hogy a levegő páratartalmát elnyeli, ami száraz tárolási környezetet igényel. A PLA termékek szilárdak, az anyag nem csavarodik az olvadás során, így nincs kockázat a fizikai 3D modell deformációjának. Tulajdonságai miatt az anyag prototípusok, modellek, dekorációk és hasonlók előállítására alkalmas. Nem ideális gyakran feszített tárgyak előállításához és 60 ° C feletti hőmérsékleten történő későbbi felhasználáshoz.

A Panospace műanyag szál megvásárlásával 664 hűségpontot kap, amelyet kedvezményként használhat fel a TonerPartner webáruházban következő vásárláskor.

Tudta, hogy a regisztrált ügyfeleknek INGYENES szállítást biztosítunk 19 999Ft feletti megrendeléshez? A nem regisztrált ügyfeleknek INGYEN szállítunk 29 999Ft feletti megrendelések esetén. Regisztráljon és használja ki a TonerPartner webáruház előnyeit!

1 2 3 4 5

Értékelje elsőként a terméket

Vélemények a TonerPartners.hu webáruházról

Ellenőrzött vásárló (19. 9. 2021) 12345

Mind a kommunikáció, mind a kiszállítás gyors és gördülékeny volt. Ajánlom mindenkinek a céget.

Ellenőrzött vásárló (19. 9. 2021) 12345

Minden rendben volt.

Ellenőrzött vásárló (19. 9. 2021) 12345

Minden rendben, gyorsak voltak

Ellenőrzött vásárló (19. 9. 2021) 12345

Nagyon elégedett vagyok!

Ellenőrzött vásárló (19. 9. 2021) 12345

Jó választás volt.

Ellenőrzött vásárló (18. 9. 2021) 12345

Érvek: interneten kerestem tonner értékesítőket, s így kerültem kapcsolatban önökkel.

Ellenérvek: minden flottul működik.

Meg vagyok elégedve teljes mértékben.

Ellenőrzött vásárló (18. 9. 2021) 12345

Minden rendben volt.

Ellenőrzött vásárló (18. 9. 2021) 12345

Gyors!

Ellenőrzött vásárló (18. 9. 2021) 12345

Ellenérvek: Nincs

Teljesen korrekt, megbízhatónak tartom a Webáruházat Máskor is szívesen vásárolok tőlük.

Ellenőrzött vásárló (17. 9. 2021) 12345

Érvek: Gyorsak, korrektek, nagyon jó árakkal!

Ellenérvek: nincs

Gyorsak, korrektek, nagyon jó árakkal!

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 14 napig visszaküldheti hozzánk (2120 Dunakeszi, Toldi utca 24/A). Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 14 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést. Ezen kívül a szállítást kérheti GLS CSOMAGPONT-ra is. Ha vásárlás előtt regisztrál a weboldalunkon, 19 999Ft feletti vásárlás esetén INGYENES szállítást biztosítunk!

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. A regisztrált ügyfelek azonban előnyökhöz jutnak, mint pl. hűségpontok (amit kedvezményként feltud használni egy következő rendelésnél), INGYENES szállítás 19 999Ft feletti megrendelés esetén stb.

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

Nem találta a választ?
Írjon nekünk

Ha kérdése van ezzel a termékkel kapcsolatban, és nem találta meg a szükséges információkat, írjon nekünk. Tanácsot adunk.

Segíthetünk? Segítünk Önnek!
Barbara Tanácsadó a választásban
Érdeklődnék
COVID-19 tesztek