Kyocera TK-65 (TK65) - toner, black (fekete )

(Illusztrációs kép)

- 14%
Kyocera TK-65 (TK65) - toner, black (fekete )

Megr. száma

1TKYTK65XXXBG

OEM

TK65

Szín
Fekete
Kapacitás
20000 oldalt
Gyártó
Kyocera
Garancia
24 hónap
Hűségpontok
1891

Értékelés

12345
Raktáron 10 db, holnap után Önnél

44 194 Ft

37 825 Ft

29 783 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 37 635 Ft

Kiszállítás már 1490Ft-tól

átvevőhelyre

Szállítás 48 órán belül

Tényleg gyorsak vagyunk

Nálunk van ideje

Az árut 30 napon belül visszaküldheti

Megjutalmazzuk Önt

Minden vásárlás után hűségpontot kap

Paraméterek

  • Szín: Fekete
  • Kapacitás: 20000 oldalt
  • Gyártó: Kyocera
  • Garancia: 24 hónap
  • Hűségpontok: 1891
Ezekhez a nyomtatókhoz tervezték

Leírás és specifikációk

Kyocera Mita TK-65 (TK65) toner. Szín: Fekete. Kapacitás: 20000 oldalt.

Erre a tonerre nyújtott garancia: 24 hónap. A Kyocera Mita TK-65 (TK65) toner vásárlásával 1891 hűségpontra tesz szert, amit a következő vásárlásnál kedvezményre válthat.

Segítségre van szüksége a Kyocera Mita TK-65 (TK65) utántöltővel kapcsolatban? Tekintse meg a gyakran ismételt kérdéseinket. Amennyiben nem talált választ a kérdésére, írjon nekünk bátran üzenetet a chat ikonra kattintva - a gyakori kérdések listája alatt találja meg. Vásároljon nálunk otthona vagy irodája kényelméből, egy hagyományos bolt meglátogatásának kötelezettsége nélkül.

Vélemények a TonerPartners.hu webáruházról

Ellenőrzött vásárló (6. 12. 2022) 12345

Érvek: Termékek minősége tökéletes

Ellenérvek: Kiszállítási idő

Szállítási idő borzalmas egyszerűbb elmenni egy nagyobb boltba, de a termékek minősége tökéletes

Ellenőrzött vásárló (6. 12. 2022) 12345

Érvek: Gyorsak

Ellenérvek: Nincs

Minden rendben volt!

Ellenőrzött vásárló (6. 12. 2022) 12345

Minden a leírtak szerint történt.

Ellenőrzött vásárló (6. 12. 2022) 12345

Gyors, megbizható és jó minőség.

Ellenőrzött vásárló (5. 12. 2022) 12345

Érvek: Kedvező ár.

Ellenérvek: Nem tapasztaltam.

Gyors, pontos

Ellenőrzött vásárló (5. 12. 2022) 12345

Érvek: Minden

Ellenérvek: Nincs ilyen

Kiváló minőség, jó árak

Ellenőrzött vásárló (5. 12. 2022) 12345

Érvek: A kiszállított áru mindig kifogástalan, és a legutóbbi kicsit hosszabb megérkezési időtől függetlenül a kiszállítás is rendben volt.

Ellenérvek: Nincs igazán semmilyen hátrány.

Most egy picit hosszabb időt vett igénybe a megrendelés postázása a korábbiakhoz képest - több, mint egy hét telt el a megrenelést követően. Ez nem okozott nagy gondot, mert időben rendeltem, de kissé meglepődtem, mert az előző esetekben gyorsabbak voltak.

Ellenőrzött vásárló (5. 12. 2022) 12345

Ellenérvek: nincs

minden rendben gyorsan lezajlott

Ellenőrzött vásárló (5. 12. 2022) 12345

Nem volt probléma

Ellenőrzött vásárló (5. 12. 2022) 12345

Érvek: Gyors és nem kell utána menni, házhoz jön

Ellenérvek: Nem tapasztaltam

Nagyon szeretem, mindig segítenek, ha nem találom meg a keresett kazettát

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Pallag utca 17. E1 - Horváth Péter címre. Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Hogyan ismerem fel, hogy a festék eredeti vagy utángyártott?

Eredeti festékeket saját márkanév alatt forgalmazunk (HP, Canon, Epson, Brother egyéb). A Xerox termékek eredeti festékek, amelyek (HP, Canon, ...) nyomtatókhoz is alkalmazhatók. Előnyük az alacsonyabb ár (-25% -35%), valamint OMV ajándékutalványt is adunk ajándékba. A TonerPartner PREMIUM márkanév alatt kompatibilis festékeket árusítunk, amelyekkel az ár akár 80% -át megtakaríthatja! Ezekre a termékekre életre szóló jótállás és garancia érvényes. A legolcsóbb változat az ECONOMY festék, amelyekre azonban nem adunk életre szóló jótállást vagy garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Mi a különbség a TonerPartner PREMIUM, a Economy és a Xerox között?

A TonerPartner PREMIUM termékek a saját gyártású termékeink, rendelkezik szükséges tanúsítványokkal. Nyomtatási minőségben egyezik az eredeti termékkel, ezért is életre szóló jótállást kínálunk és ezen felül, ha a nyomtató károsulna a szervizelést a cégünk fizeti. A Xerox eredeti festékkazetták más márkák (HP, Canon,…) nyomtatóihoz is megfelelőek, előnyük az alacsonyabb ár (-25% és 35%), a felelősségbiztosítás és az OMV utalvány, amit a kiválasztott termékhez ajándékba kap. Az ECONOMY festékek a legolcsóbb változat, amelyet csak szövegek nyomtatásához ajánlunk, otthoni használatra. Ezen kazetták esetén nem nyújtunk garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Mi a különbség azon termékek között, ahol azonos megnevezés szerepel?

Néhány eredeti terméket többféle változatban kínálunk, amelyek csak a csomagolásban különböznek egymástól. Például a HP 650 kazettát egy normál papírcsomagolásban valamint "buborékfóliában" szállítjuk, de megvásárolható egy műanyag csomagolásban is . A két patron pontosan ugyanaz.

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

Nem találta a választ?
Írjon nekünk

Ha kérdése van ezzel a termékkel kapcsolatban, és nem találta meg a szükséges információkat, írjon nekünk. Tanácsot adunk.

Segíthetünk? Segítünk Önnek!
Barbara Tanácsadó a választásban
Érdeklődnék