Kyocera TK-655 - toner, black (fekete)

(Illusztrációs kép)

- 13%
Kyocera TK-655 - toner, black (fekete)

Megr. száma

1TKYTK655XXBG

OEM

TK-655

Szín
Fekete
Gyártó
Kyocera
Kapacitás
47000 oldalt
Garancia
24 hónap
Hűségpontok
2869

Értékelés

12345
21-60 munkanap

32 800 Ft

28 695 Ft

22 594 Ft Áfa nélkül

Bejelentkezett felhasználóknak ingyenes szállítást biztosítunk 19 999Ft feletti megrendeléshez

Ingyenes szállítás

29 999Ft feletti megrendelés esetén

Szállítás 48 órán belül

Tényleg gyorsak vagyunk

Nálunk van ideje

Az árut 30 napon belül visszaküldheti

Megjutalmazzuk Önt

Minden vásárlás után hűségpontot kap

Paraméterek

  • Szín: Fekete
  • Gyártó: Kyocera
  • Kapacitás: 47000 oldalt
  • Garancia : 24 hónap
  • Hűségpontok: 2869
Ezekhez a nyomtatókhoz tervezték

Leírás és specifikációk

Kyocera Mita TK-655 toner. Szín: Fekete. Kapacitás: 47000 oldalt.

Erre a tonerre nyújtott garancia: 24 hónap. A Kyocera Mita TK-655 toner vásárlásával 2869 hűségpontra tesz szert, amit a következő vásárlásnál kedvezményre válthat.

Regisztráljon, és INGYENES szállítást biztosítunk 19 999Ft feletti megrendeléshez!

Segítségre van szüksége a Kyocera Mita TK-655 utántöltővel kapcsolatban? Tekintse meg a gyakran ismételt kérdéseinket. Amennyiben nem talált választ a kérdésére, írjon nekünk bátran üzenetet a chat ikonra kattintva - a gyakori kérdések listája alatt találja meg. Vásároljon nálunk otthona vagy irodája kényelméből, egy hagyományos bolt meglátogatásának kötelezettsége nélkül.

1 2 3 4 5

Értékelje elsőként a terméket

Vélemények a TonerPartners.hu webáruházról

Ellenőrzött vásárló (27. 10. 2021) 12345

Jó ár-érték és gyorsak.

Ellenőrzött vásárló (27. 10. 2021) 12345

Könnyen tudtam rendelni, az előző rendelésem alapján. Időben meg is érkezett, és minden lépésről kaptam információt.

Ellenőrzött vásárló (27. 10. 2021) 12345

Elég jó!

Ellenőrzött vásárló (27. 10. 2021) 12345

Kedvelem a boltot, gyorsak és precízek.

Ellenőrzött vásárló (27. 10. 2021) 12345

Érvek: l

Ellenérvek: l

l

Ellenőrzött vásárló (27. 10. 2021) 12345

Érvek: Gyors, megbízható

Ellenérvek: Nincs

Nagyon gyorsak, segítökészek, kedvesek

Ellenőrzött vásárló (27. 10. 2021) 12345

Érvek: Saját tapasztalat alapján

Ellenérvek: A bonusz pontok felhasználhatóságát keresgélni kell

Korrekt, gyors válaszok

Ellenőrzött vásárló (26. 10. 2021) 12345

Érvek: A rendelés hamar itt van és megfelelő minőségű.

Teljesen meg vagyok elégedve a termékekkel.

Ellenőrzött vásárló (26. 10. 2021) 12345

Kiváló

Ellenőrzött vásárló (26. 10. 2021) 12345

Elfelejtették az ajándék A4 papírt megküldeni, de azonnal korrigálták, és 2 napon belül megkaptam.

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 14 napig visszaküldheti hozzánk (2120 Dunakeszi, Toldi utca 24/A). Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 14 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Hogyan ismerem fel, hogy a festék eredeti vagy utángyártott?

Eredeti festékeket saját márkanév alatt forgalmazunk (HP, Canon, Epson, Brother egyéb). A Xerox termékek eredeti festékek, amelyek (HP, Canon, ...) nyomtatókhoz is alkalmazhatók. Előnyük az alacsonyabb ár (-25% -35%), valamint OMV ajándékutalványt is adunk ajándékba. A TonerPartner PREMIUM márkanév alatt kompatibilis festékeket árusítunk, amelyekkel az ár akár 80% -át megtakaríthatja! Ezekre a termékekre életre szóló jótállás és garancia érvényes. A legolcsóbb változat az ECONOMY festék, amelyekre azonban nem adunk életre szóló jótállást vagy garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Mi a különbség a TonerPartner PREMIUM, a Economy és a Xerox között?

A TonerPartner PREMIUM termékek a saját gyártású termékeink, rendelkezik szükséges tanúsítványokkal. Nyomtatási minőségben egyezik az eredeti termékkel, ezért is életre szóló jótállást kínálunk és ezen felül, ha a nyomtató károsulna a szervizelést a cégünk fizeti. A Xerox eredeti festékkazetták más márkák (HP, Canon,…) nyomtatóihoz is megfelelőek, előnyük az alacsonyabb ár (-25% és 35%), a felelősségbiztosítás és az OMV utalvány, amit a kiválasztott termékhez ajándékba kap. Az ECONOMY festékek a legolcsóbb változat, amelyet csak szövegek nyomtatásához ajánlunk, otthoni használatra. Ezen kazetták esetén nem nyújtunk garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést. Ezen kívül a szállítást kérheti GLS CSOMAGPONT-ra is. Ha vásárlás előtt regisztrál a weboldalunkon, 19 999Ft feletti vásárlás esetén INGYENES szállítást biztosítunk!

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. A regisztrált ügyfelek azonban előnyökhöz jutnak, mint pl. hűségpontok (amit kedvezményként feltud használni egy következő rendelésnél), INGYENES szállítás 19 999Ft feletti megrendelés esetén stb.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mi a különbség azon termékek között, ahol azonos megnevezés szerepel?

Néhány eredeti terméket többféle változatban kínálunk, amelyek csak a csomagolásban különböznek egymástól. Például a HP 650 kazettát egy normál papírcsomagolásban valamint "buborékfóliában" szállítjuk, de megvásárolható egy műanyag csomagolásban is . A két patron pontosan ugyanaz.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

Nem találta a választ?
Írjon nekünk

Ha kérdése van ezzel a termékkel kapcsolatban, és nem találta meg a szükséges információkat, írjon nekünk. Tanácsot adunk.

Ezekhez a nyomtatókhoz tervezték

Segíthetünk? Segítünk Önnek!
Barbara Tanácsadó a választásban
Érdeklődnék
COVID-19 tesztek