Kyocera TK-805 (TK805C) - toner, cyan (azúrkék)

(Illusztrációs kép)

- 8%
Kyocera TK-805 (TK805C) - toner, cyan (azúrkék)

Megr. száma

1TKYTK805CXCG

OEM

TK805C

Szín
Azúrkék
Gyártó
Kyocera
Kapacitás
10000 oldalt
Garancia
24 hónap
Hűségpontok
6644

Értékelés

12345
21-60 munkanap

72 225 Ft

66 445 Ft

52 319 Ft Áfa nélkül

Bejelentkezett felhasználóknak ingyenes szállítást biztosítunk 19 999Ft feletti megrendeléshez

Ingyenes szállítás

29 999Ft feletti megrendelés esetén

Szállítás 48 órán belül

Tényleg gyorsak vagyunk

Nálunk van ideje

Az árut 30 napon belül visszaküldheti

Megjutalmazzuk Önt

Minden vásárlás után hűségpontot kap

Paraméterek

  • Szín: Azúrkék
  • Gyártó: Kyocera
  • Kapacitás: 10000 oldalt
  • Garancia : 24 hónap
  • Hűségpontok: 6644
Ezekhez a nyomtatókhoz tervezték

Leírás és specifikációk

Kyocera Mita TK-805 (TK805C) toner. Szín: Azúrkék. Kapacitás: 10000 oldalt.

Erre a tonerre nyújtott garancia: 24 hónap. A Kyocera Mita TK-805 (TK805C) toner vásárlásával 6644 hűségpontra tesz szert, amit a következő vásárlásnál kedvezményre válthat.

Ennek a tonernek a megvásárlásánál kiszállítás INGYENES!

Segítségre van szüksége a Kyocera Mita TK-805 (TK805C) utántöltővel kapcsolatban? Tekintse meg a gyakran ismételt kérdéseinket. Amennyiben nem talált választ a kérdésére, írjon nekünk bátran üzenetet a chat ikonra kattintva - a gyakori kérdések listája alatt találja meg. Vásároljon nálunk otthona vagy irodája kényelméből, egy hagyományos bolt meglátogatásának kötelezettsége nélkül.

1 2 3 4 5

Értékelje elsőként a terméket

Vélemények a TonerPartners.hu webáruházról

Ellenőrzött vásárló (4. 12. 2021) 12345

A termék nem megfelelő. Hiába írtam a cégnek, hogy vegyék vissza, nem válaszoltak, sőt, egy automatikus levél jött vissza, hogy az email cím nem jó.

Ellenőrzött vásárló (4. 12. 2021) 12345

Érvek: kedvesek, segítőkészek

Ellenérvek: nem volt

gyors, jó árak

Ellenőrzött vásárló (4. 12. 2021) 12345

Elégedett vagyok a minőséggel.

Ellenőrzött vásárló (4. 12. 2021) 12345

Ár-érték arányban, minőségben verhetetlen.

Ellenőrzött vásárló (4. 12. 2021) 12345

Érvek: Én magamtól döntöttem így

Ellenérvek: Nem volt

Aranyosak voltak

Ellenőrzött vásárló (4. 12. 2021) 12345

Nagyon szuper, gyorsan megkaptam a rendelt terméket. Kiváló minőségű.

Ellenőrzött vásárló (3. 12. 2021) 12345

Remek megbizható bolt.

Ellenőrzött vásárló (3. 12. 2021) 12345

Minden rendben volt!

Ellenőrzött vásárló (3. 12. 2021) 12345

Minden tökéletesen rendben ment!

Ellenőrzött vásárló (3. 12. 2021) 12345

Érvek: korrekten kezelték, hogy elrontottam a rendelést

Ellenérvek: nincs

minden rendben volt

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 14 napig visszaküldheti hozzánk (2120 Dunakeszi, Toldi utca 24/A). Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 14 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Hogyan ismerem fel, hogy a festék eredeti vagy utángyártott?

Eredeti festékeket saját márkanév alatt forgalmazunk (HP, Canon, Epson, Brother egyéb). A Xerox termékek eredeti festékek, amelyek (HP, Canon, ...) nyomtatókhoz is alkalmazhatók. Előnyük az alacsonyabb ár (-25% -35%), valamint OMV ajándékutalványt is adunk ajándékba. A TonerPartner PREMIUM márkanév alatt kompatibilis festékeket árusítunk, amelyekkel az ár akár 80% -át megtakaríthatja! Ezekre a termékekre életre szóló jótállás és garancia érvényes. A legolcsóbb változat az ECONOMY festék, amelyekre azonban nem adunk életre szóló jótállást vagy garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Mi a különbség a TonerPartner PREMIUM, a Economy és a Xerox között?

A TonerPartner PREMIUM termékek a saját gyártású termékeink, rendelkezik szükséges tanúsítványokkal. Nyomtatási minőségben egyezik az eredeti termékkel, ezért is életre szóló jótállást kínálunk és ezen felül, ha a nyomtató károsulna a szervizelést a cégünk fizeti. A Xerox eredeti festékkazetták más márkák (HP, Canon,…) nyomtatóihoz is megfelelőek, előnyük az alacsonyabb ár (-25% és 35%), a felelősségbiztosítás és az OMV utalvány, amit a kiválasztott termékhez ajándékba kap. Az ECONOMY festékek a legolcsóbb változat, amelyet csak szövegek nyomtatásához ajánlunk, otthoni használatra. Ezen kazetták esetén nem nyújtunk garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést. Ezen kívül a szállítást kérheti GLS CSOMAGPONT-ra is. Ha vásárlás előtt regisztrál a weboldalunkon, 19 999Ft feletti vásárlás esetén INGYENES szállítást biztosítunk!

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. A regisztrált ügyfelek azonban előnyökhöz jutnak, mint pl. hűségpontok (amit kedvezményként feltud használni egy következő rendelésnél), INGYENES szállítás 19 999Ft feletti megrendelés esetén stb.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Mi a különbség azon termékek között, ahol azonos megnevezés szerepel?

Néhány eredeti terméket többféle változatban kínálunk, amelyek csak a csomagolásban különböznek egymástól. Például a HP 650 kazettát egy normál papírcsomagolásban valamint "buborékfóliában" szállítjuk, de megvásárolható egy műanyag csomagolásban is . A két patron pontosan ugyanaz.

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Nem találta a választ?
Írjon nekünk

Ha kérdése van ezzel a termékkel kapcsolatban, és nem találta meg a szükséges információkat, írjon nekünk. Tanácsot adunk.

Ezekhez a nyomtatókhoz tervezték

Segíthetünk? Segítünk Önnek!
Barbara Tanácsadó a választásban
Érdeklődnék
COVID-19 tesztek