Toshiba T-FC26SM - toner, magenta

(Illusztrációs kép)

- 8%
Toshiba T-FC26SM - toner, magenta

Megr. száma

1TTSTFC26XHMG

OEM

T-FC26SM

Szín
Magenta
Fekete
(7200 oldalt)
Azúrkék
(6000 oldalt)
Sárga
(6000 oldalt)
Gyártó
Toshiba
Kapacitás
6000 oldalt
Garancia
24 hónap
Hűségpontok
3863

Értékelés

12345
21-60 munkanap

41 995 Ft

38 635 Ft

30 421 Ft Áfa nélkül

Bejelentkezett felhasználóknak ingyenes szállítást biztosítunk 19 999Ft feletti megrendeléshez

Ingyenes szállítás

29 999Ft feletti megrendelés esetén

Szállítás 48 órán belül

Tényleg gyorsak vagyunk

Nálunk van ideje

Az árut 30 napon belül visszaküldheti

Megjutalmazzuk Önt

Minden vásárlás után hűségpontot kap

Paraméterek

  • Szín: Magenta
  • Gyártó: Toshiba
  • Kapacitás: 6000 oldalt
  • Garancia: 24 hónap
  • Hűségpontok: 3863
Ezekhez a nyomtatókhoz tervezték

Leírás és specifikációk

Toshiba T-FC26SM toner. Szín: Magenta. Kapacitás: 6000 oldalt.

Erre a tonerre nyújtott garancia: 24 hónap. A Toshiba T-FC26SM toner vásárlásával 3863 hűségpontra tesz szert, amit a következő vásárlásnál kedvezményre válthat.

Ennek a tonernek a megvásárlásánál kiszállítás INGYENES!

Segítségre van szüksége a Toshiba T-FC26SM utántöltővel kapcsolatban? Tekintse meg a gyakran ismételt kérdéseinket. Amennyiben nem talált választ a kérdésére, írjon nekünk bátran üzenetet a chat ikonra kattintva - a gyakori kérdések listája alatt találja meg. Vásároljon nálunk otthona vagy irodája kényelméből, egy hagyományos bolt meglátogatásának kötelezettsége nélkül.

Toshiba T-FC26SK - toner, black (fekete )
Fekete Toshiba 7200 oldalt 21-60 munkanap
20 970 Ft
16 512 Ft Áfa nélkül
- 8%
Toshiba T-FC26SC - toner, cyan (azúrkék)
Azúrkék Toshiba 6000 oldalt 21-60 munkanap

48 330 Ft

44 460 Ft
35 008 Ft Áfa nélkül
- 8%
Toshiba T-FC26SY - toner, yellow (sárga)
Sárga Toshiba 6000 oldalt Raktáron 5 db, szerdán Önnél

44 820 Ft

41 235 Ft
32 469 Ft Áfa nélkül
1 2 3 4 5

Értékelje elsőként a terméket

Vélemények a TonerPartners.hu webáruházról

Ellenőrzött vásárló (27. 5. 2022) 12345

Érvek: Gyors pontos

Ellenérvek: Nincs

Csak jó

Ellenőrzött vásárló (27. 5. 2022) 12345

Minden ígéretét betartotta

Ellenőrzött vásárló (27. 5. 2022) 12345

A vásárlással és a szállítással is teljes mértékben meg vagyok elégedve.

Ellenőrzött vásárló (27. 5. 2022) 12345

Jó ár-érték arány, szinte mindig innen rendelek

Ellenőrzött vásárló (27. 5. 2022) 12345

Érvek: +

Ellenérvek: -

+

Ellenőrzött vásárló (26. 5. 2022) 12345

..

Ellenőrzött vásárló (26. 5. 2022) 12345

Érvek: 1

Ellenérvek: 1

1

Ellenőrzött vásárló (26. 5. 2022) 12345

Elégedett voltam.

Ellenőrzött vásárló (26. 5. 2022) 12345

Minden rendben volt a vásárlás folyamán.

Ellenőrzött vásárló (26. 5. 2022) 12345

Szuper gyors, segítőkész csapat, hibátlan szállítás, a termék minősége eddig jó, bízom abban, később sem fiog maszsatolni.

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 14 napig visszaküldheti hozzánk (2120 Dunakeszi, Toldi utca 24/A). Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 14 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Hogyan ismerem fel, hogy a festék eredeti vagy utángyártott?

Eredeti festékeket saját márkanév alatt forgalmazunk (HP, Canon, Epson, Brother egyéb). A Xerox termékek eredeti festékek, amelyek (HP, Canon, ...) nyomtatókhoz is alkalmazhatók. Előnyük az alacsonyabb ár (-25% -35%), valamint OMV ajándékutalványt is adunk ajándékba. A TonerPartner PREMIUM márkanév alatt kompatibilis festékeket árusítunk, amelyekkel az ár akár 80% -át megtakaríthatja! Ezekre a termékekre életre szóló jótállás és garancia érvényes. A legolcsóbb változat az ECONOMY festék, amelyekre azonban nem adunk életre szóló jótállást vagy garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Mi a különbség a TonerPartner PREMIUM, a Economy és a Xerox között?

A TonerPartner PREMIUM termékek a saját gyártású termékeink, rendelkezik szükséges tanúsítványokkal. Nyomtatási minőségben egyezik az eredeti termékkel, ezért is életre szóló jótállást kínálunk és ezen felül, ha a nyomtató károsulna a szervizelést a cégünk fizeti. A Xerox eredeti festékkazetták más márkák (HP, Canon,…) nyomtatóihoz is megfelelőek, előnyük az alacsonyabb ár (-25% és 35%), a felelősségbiztosítás és az OMV utalvány, amit a kiválasztott termékhez ajándékba kap. Az ECONOMY festékek a legolcsóbb változat, amelyet csak szövegek nyomtatásához ajánlunk, otthoni használatra. Ezen kazetták esetén nem nyújtunk garanciát a nyomtató károsodása ellen.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést. Ezen kívül a szállítást kérheti GLS CSOMAGPONT-ra is. Ha vásárlás előtt regisztrál a weboldalunkon, 19 999Ft feletti vásárlás esetén INGYENES szállítást biztosítunk!

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. A regisztrált ügyfelek azonban előnyökhöz jutnak, mint pl. hűségpontok (amit kedvezményként feltud használni egy következő rendelésnél), INGYENES szállítás 19 999Ft feletti megrendelés esetén stb.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Mi a különbség azon termékek között, ahol azonos megnevezés szerepel?

Néhány eredeti terméket többféle változatban kínálunk, amelyek csak a csomagolásban különböznek egymástól. Például a HP 650 kazettát egy normál papírcsomagolásban valamint "buborékfóliában" szállítjuk, de megvásárolható egy műanyag csomagolásban is . A két patron pontosan ugyanaz.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

Nem találta a választ?
Írjon nekünk

Ha kérdése van ezzel a termékkel kapcsolatban, és nem találta meg a szükséges információkat, írjon nekünk. Tanácsot adunk.

Segíthetünk? Segítünk Önnek!
Barbara Tanácsadó a választásban
Érdeklődnék