Rólunk
Partnere a nyomtatásban és az irodai működésben
2014-ben jöttünk létre Csehországban, már 7 országban működünk, és a közép-európai piacon első helyen állunk. Az ügyfeleink bíznak bennünk - és hogy, miért:
Gyorsak vagyunk
A csomagok 98%-át a megrendelés napján feladjuk. 24 órán belül megkapja a rendelését.
Garantáljuk a minőséget
Hiszünk a TonerPartner PREMIUM márkanévben. Ezért egész életre szóló jótállást és garanciát vállalunk a nyomtató esetleges károsodása ellen.
Széles választékunk van
Több mint 10 000+ toner és patron választékot tartunk készleten. De a vállalati és otthoni irodájába is kínálunk egyéb eszközöket.
Mindenki számára elérhetők vagyunk
Otthoni vagy üzleti iroda, nekünk a méret nem számít. Nyomtatóinkkal segítjük a háztartásokat és a vállalatokat egyaránt.
Inspirálunk - több mint 130 cikk segítségével
Cikkeink segítik a felhasználókat az olcsóbb nyomtatásban, a nyomtató saját javításában vagy tippeket adnak a munkahigiéniáról.
A panaszokat azonnal kezeljük
Nálunk nem kell hosszú hónapokat várnia a panaszkezelésre. Csak annyit kell tennie, hogy kitölti az online űrlapot - az áru visszaküldése nem feltétele a panasztételnek.
A TonerPartner e-bolt alapjait - a festék üzletágban szerzett sokéves tapasztalat után - 2014-ben Ostravában raktuk le. Ugyanebben az évben kitaláltuk a saját alternatív utántöltő márkánkat, majd egy évvel később külföldön terjeszkedtünk.
Szlovákián keresztül utunk Magyarországra (2018) és Lengyelországba (2019) vezetett. 2020-ban egyszerre két országba - Németországba és Romániába - is terjeszkedtünk, majd egy évvel később a horvát piacon is megjelentünk. Naponta több mint 2500 szállítmányt kezelünk, és a csomagok száma a mai napig növekszik.

A bővítéssel egyidejűleg bővítettük kínálatunkat is. 2019-ben nyomtatókat, szkennereket és 3D nyomtatókat adtunk az eredeti és kompatibilis patron kínálatunkhoz.
2021-ben választékunk irodai cikkekel (írószerek, mappák stb.), védőeszközökkel és antigéntesztekkel bővült. Emellett rendelkezünk a ČSN EN ISO 9001 tanúsítvánnyal, amely garanciát jelent termékeink minőségére:
És hova tovább?
Célunk, hogy Európa-szerte minél több különböző vállalat és háztartás partnere legyünk. 2021-ben a következőket tervezzük:
- terjeszkedés Ausztriába,
- a meglévő kínálatunkat kiegészíteni egyéb, az iroda működéséhez szükséges eszközökkel (pl. egyéb technikai eszközök, írószerek és frissítők),
- nyomtatási szolgáltatások bérbeadásának megkezdését (Print as a Service).
És a távolabbi jövő? 2022-re tervezzük e-boltunk kiterjesztését Szlovéniába és Olaszországba, 2025-re pedig Franciaországba, a Benelux államokba, Törökországba, Bulgáriába, Spanyolországba, Ukrajnába és más európai országokba.
Kérdése van?
Kattintson weboldalunk jobb sarkában elhelyezkedő "Kérdése van?" zöld gombra, tekintse meg a gyakran ismételt kérdéseink listáját, vagy lépjen velünk kapcsolatba az info@tonerpartners.hu e-mail címen.