Áru szállítás és áru szállítási árjegyzék

Hogyan működik a kézbesítés?

 

A megrendelést a GLS futárszolgálat szállítja ki Önnek.

A kiszállítással kapcsolatos bármely kérdése esetén vagy a küldemény kiszállításának módosítása esetén, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a GLS futárcéggel telefonon keresztül: +36 1 802 0265 vagy e-mailben: info@gls-hungary.com

  • Amennyiben az áru raktáron van és a megrendelést 11:30 óráig elfogadjuk( utánvét/vagy online kártyával), a megrendelést követő munkanapon kiszállítjuk. A banki utalásnál meg kell várnunk amíg megérkezik a pénzösszeg.
  • Ez nem vonatkozik az eredeti tonerekre. Azok kiszállítása min. 48 órán belül történik, függetelnül attól, hogy a megrendelés 11:30 óráig történik-e.
  • A TonerPartner a megrendeléseket az alább felsorolt ​​cégen keresztül szállítja ki.
    A szállítási dátummal kapcsolatos információkért kérjük, vegye figyelembe a termék leírását és a kosárban található információkat. A szállítás várható időpontja a megrendelés visszaigazolásaként elküldött e-mailben is szerepel. Abban az esetben, ha az áru nincs raktáron, vagy a küldemény kézbesítése során nehézségek merülnek fel, felvesszük Önnel a kapcsolatot. Kérdés esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, amely készséggel áll rendelkezésére.

Hiányos kiszállítás:
Kérjük, 2 napon belül jelezze a problémát fényképpel együtt arról, hogy milyen állapotban kapta meg a rendelést tőlünk, és melyik termék hiányzik.

 

Mi a teendő, ha megsérült a csomag?

Amennyiben a GLS futárcég által szállított csomag megsérül, a sérült terméket 100%-osan helyettesítjük!
A csomag ellenőrzése a szállítótól való átvételkor
Kérjük, az áru átvételekor ellenőrizze a szállítmányt. Javasoljuk, hogy ne vegye át a sérült szállítmányt. A külső csomagolás esetleges sérüléseit a csomag átvételekor, futár jelenlétében kell jelezni.
Ha úgy dönt, hogy a sérült csomagot átveszi, haladéktalanul kárbejelentést kell tennie a futárnál. A kárbejegyzés nem írtható meg utólag, mivel már nem bizonyítható, hogy a kár valóban a szállítás során keletkezett és nem a címzett utólagos kezelésének eredménye. A látható sérülést vagy a csomagolás sérülését legkésőbb a küldemény kézbesítésa napján jelezni kell.



Termék kiszállításának módjai:

 

gls_parcelshop.svg  GLS

  • Futár - A megrendelt áru futárral történő kiszállítása a megrendelésben feltüntett címre.
  • Szállítás következő munkanapon 7:00-18:00 között. A kompatibilis festékek szállítási ideje 24 óra.
  • A kézbesítésről SMS és e-mail értesítést küldenek.
  • Ha az átadás sikertelen volt a küldeményt a következő munkanapon újra kézbesítik.
  • A GLS futárszolgálat összege:  1790Ft 
  • A futárszolgálat 490Ft költséget számol fel abban az esetben, ha a helyszínen szeretne készpénzzel fizetni.

 

gls_parcelshop.svg GLS CsomagPont

  • Szállítás a következő munkanap történik a kiválasztott GLS CsomagPontba.
  • 270 településen több mint 650 átvevőhely.
  • Szállítás aláírás ellenében.
  • A csomagot a Feladó 24 órán belül átveheti. A címzetnek SMS értesítést küldenek.
  • A Vásárlónak 5 munkanapja van a csomag felvételére.
  • Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak.
  • Kiszállítás összege: 1490Ft

 

Packeta - Packeta - Átvevőhely és Z-BOX

  • Jelenleg 859+ átvevőhely és 68+ Z-BOX közül választhat kiszállítási címet.
  • Amint az áru készen áll az átvételre SMS értesítést kap.
  • Az árut a megadott helyen 7 napig bármikor átveheti ( munkaidőben).
  • Kiszállítás a Packeta pontra 1490 Ft. Utánvét összege: 490Ft.

 

A csomagolás ára:
8 950Ft-ig : 150Ft
8 951Ft - 17 900Ft : 320Ft

17 901Ft-tól a csomagolás ára : 485Ft

 

 

Szállítási költség 

Szállító cég GLS
Ár
Szállítási költség 1790 Ft
Utánvéttel 490 Ft *
A csomag súlyhatára 30 kg-ig

 

 

*Utánvéttel történő fizetés esetén a GLS futárszolgálatnál készpénzzel vagy kártyával is lehet fizetni.