Termék kézbesítése

Hogyan működik a kézbesítés?

 

A megrendelést a GLS futárszolgálat szállítja ki Önnek.

A kiszállítással kapcsolatos bármely kérdése esetén vagy a küldemény kiszállításának módosítása esetén, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a GLS futárcéggel telefonon keresztül: +36 1 802 0265 vagy e-mailben: info@gls-hungary.com

  • Amennyiben az áru raktáron van és a megrendelést 11:30 óráig elfogadjuk( utánvét/vagy online kártyával), a megrendelést követő munkanapon kiszállítjuk. A banki utalásnál meg kell várnunk amíg megérkezik a pénzösszeg.
  • Ez nem vonatkozik az eredeti tonerekre. Azok kiszállítása min. 48 órán belül történik, függetelnül attól, hogy a megrendelés 11:30 óráig történik-e.
  • A TonerPartner a megrendeléseket az alább felsorolt ​​cégen keresztül szállítja ki.
    A szállítási dátummal kapcsolatos információkért kérjük, vegye figyelembe a termék leírását és a kosárban található információkat. A szállítás várható időpontja a megrendelés visszaigazolásaként elküldött e-mailben is szerepel. Abban az esetben, ha az áru nincs raktáron, vagy a küldemény kézbesítése során nehézségek merülnek fel, felvesszük Önnel a kapcsolatot. Kérdés esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, amely készséggel áll rendelkezésére.

Hiányos kiszállítás:
Kérjük, 2 napon belül jelezze a problémát fényképpel együtt arról, hogy milyen állapotban kapta meg a rendelést tőlünk, és melyik termék hiányzik.

 

Mi a teendő, ha megsérült a csomag?

Amennyiben a GLS futárcég által szállított csomag megsérül, a sérült terméket 100%-osan helyettesítjük!
A csomag ellenőrzése a szállítótól való átvételkor
Kérjük, az áru átvételekor ellenőrizze a szállítmányt. Javasoljuk, hogy ne vegye át a sérült szállítmányt. A külső csomagolás esetleges sérüléseit a csomag átvételekor, futár jelenlétében kell jelezni.
Ha úgy dönt, hogy a sérült csomagot átveszi, haladéktalanul kárbejelentést kell tennie a futárnál. A kárbejegyzés nem írtható meg utólag, mivel már nem bizonyítható, hogy a kár valóban a szállítás során keletkezett és nem a címzett utólagos kezelésének eredménye. A látható sérülést vagy a csomagolás sérülését legkésőbb a küldemény kézbesítésa napján jelezni kell.



Termék kiszállításának módjai:

 

gls_parcelshop.svg  GLS

Futár - A megrendelt áru futárral történő kiszállítása a megrendelésben feltüntett címre.

Szállítás következő munkanapon 7:00-18:00 között. A kompatibilis festékek szállítási ideje 24 óra.

A kézbesítésről SMS és e-mail értesítést küldenek.

Ha az átadás sikertelen volt a küldeményt a következő munkanapon újra kézbesítik.

A GLS futárszolgálat összege:  1790Ft 

A futárszolgálat 490Ft költséget számol fel abban az esetben, ha a helyszínen szeretne készpénzzel fizetni.

gls_parcelshop.svg GLS CsomagPont

Szállítás a következő munkanap történik a kiválasztott GLS CsomagPontba.

270 településen több mint 650 átvevőhely.

Szállítás aláírás ellenében.

A csomagot a Feladó 24 órán belül átveheti. A címzetnek SMS értesítést küldenek.

A Vásárlónak 5 munkanapja van a csomag felvételére.

Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak.

Kiszállítás összege: 1490Ft

 

Packeta - Packeta - Átvevőhely és Z-BOX

Jelenleg 859+ átvevőhely és 68+ Z-BOX közül választhat kiszállítási címet.

Amint az áru készen áll az átvételre SMS értesítést kap.

Az árut a megadott helyen 7 napig bármikor átveheti ( munkaidőben).

Kiszállítás a Packeta pontra 1490 Ft. Utánvét összege: 490Ft.

 

A csomagolás ára

  • 8 950Ft-ig - 190Ft
  • 8 951Ft - 17 900Ft - 390Ft
  • 17 901Ft-tól a csomagolás ára : 540Ft

 

 

Szállítási költség 

Szállító cég GLS
Ár
Szállítási költség 1790 Ft
Utánvéttel 490 Ft *
A csomag súlyhatára 30 kg-ig

 

 

*Utánvéttel történő fizetés esetén a GLS futárszolgálatnál készpénzzel vagy kártyával is lehet fizetni.

 

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 4556 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 50000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

96% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (augusztus)