Termék kézbesítése
Hogyan működik a kézbesítés?
A megrendelést a GLS futárszolgálat szállítja ki Önnek.
A kiszállítással kapcsolatos bármely kérdése esetén vagy a küldemény kiszállításának módosítása esetén, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a GLS futárcéggel telefonon keresztül: +36 1 802 0265 vagy e-mailben: info@gls-hungary.com
- Amennyiben az áru raktáron van és a megrendelést 11:30 óráig elfogadjuk( utánvét/vagy online kártyával), a megrendelést követő munkanapon kiszállítjuk. A banki utalásnál meg kell várnunk amíg megérkezik a pénzösszeg.
- Ez nem vonatkozik az eredeti tonerekre. Azok kiszállítása min. 48 órán belül történik, függetelnül attól, hogy a megrendelés 11:30 óráig történik-e.
- A TonerPartner a megrendeléseket az alább felsorolt cégen keresztül szállítja ki.
A szállítási dátummal kapcsolatos információkért kérjük, vegye figyelembe a termék leírását és a kosárban található információkat. A szállítás várható időpontja a megrendelés visszaigazolásaként elküldött e-mailben is szerepel. Abban az esetben, ha az áru nincs raktáron, vagy a küldemény kézbesítése során nehézségek merülnek fel, felvesszük Önnel a kapcsolatot. Kérdés esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, amely készséggel áll rendelkezésére.
Hiányos kiszállítás:
Kérjük, 2 napon belül jelezze a problémát fényképpel együtt arról, hogy milyen állapotban kapta meg a rendelést tőlünk, és melyik termék hiányzik.
Mi a teendő, ha megsérült a csomag?
Amennyiben a GLS futárcég által szállított csomag megsérül, a sérült terméket 100%-osan helyettesítjük!
A csomag ellenőrzése a szállítótól való átvételkor
Kérjük, az áru átvételekor ellenőrizze a szállítmányt. Javasoljuk, hogy ne vegye át a sérült szállítmányt. A külső csomagolás esetleges sérüléseit a csomag átvételekor, futár jelenlétében kell jelezni.
Ha úgy dönt, hogy a sérült csomagot átveszi, haladéktalanul kárbejelentést kell tennie a futárnál. A kárbejegyzés nem írtható meg utólag, mivel már nem bizonyítható, hogy a kár valóban a szállítás során keletkezett és nem a címzett utólagos kezelésének eredménye. A látható sérülést vagy a csomagolás sérülését legkésőbb a küldemény kézbesítésa napján jelezni kell.
Termék kiszállításának módjai:
GLS
Futár - A megrendelt áru futárral történő kiszállítása a megrendelésben feltüntett címre.
Szállítás következő munkanapon 7:00-18:00 között. A kompatibilis festékek szállítási ideje 24 óra.
A kézbesítésről SMS és e-mail értesítést küldenek.
Ha az átadás sikertelen volt a küldeményt a következő munkanapon újra kézbesítik.
A GLS futárszolgálat összege: 1790Ft
A futárszolgálat 490Ft költséget számol fel abban az esetben, ha a helyszínen szeretne készpénzzel fizetni.
GLS CsomagPont
Szállítás a következő munkanap történik a kiválasztott GLS CsomagPontba.
270 településen több mint 650 átvevőhely.
Szállítás aláírás ellenében.
A csomagot a Feladó 24 órán belül átveheti. A címzetnek SMS értesítést küldenek.
A Vásárlónak 5 munkanapja van a csomag felvételére.
Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak.
Kiszállítás összege: 1490Ft
Packeta - Packeta - Átvevőhely és Z-BOX
Jelenleg 859+ átvevőhely és 68+ Z-BOX közül választhat kiszállítási címet.
Amint az áru készen áll az átvételre SMS értesítést kap.
Az árut a megadott helyen 7 napig bármikor átveheti ( munkaidőben).
Kiszállítás a Packeta pontra 1490 Ft. Utánvét összege: 490Ft.
A csomagolás ára
- 8 950Ft-ig - 190Ft
- 8 951Ft - 17 900Ft - 390Ft
- 17 901Ft-tól a csomagolás ára : 540Ft
Szállítási költség
Szállító cég | GLS | ||
Ár | |||
Szállítási költség | 1790 Ft | ||
Utánvéttel | 490 Ft * | ||
A csomag súlyhatára | 30 kg-ig |
*Utánvéttel történő fizetés esetén a GLS futárszolgálatnál készpénzzel vagy kártyával is lehet fizetni.