Szerződési és fizetési feltételek

Tisztelt Vásárló!

„Kérjük Önt, hogy az Általános Szerződési Feltételeket szíveskedjen átolvasni, mert megrendelése elküldésével egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket továbbá tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséggel jár. Abban az esetben, ha Ön nem ért egyet a jelen ÁSZF tartalmával, úgy nem jogosult a webáruház tartamának megtekintésére és a rendelés leadására.”

Cégadatok ismertetése:

A webáruházat üzemeltető vállalkozás adatai
Név:
Ledum Kamara s.r.o

Székhely: Zámocká 30, Bratislava, 811 01

Adószám: HU30474730

Kapcsolattartó neve: Jakub Jedlička

Számlavezető bank: Erste Bank

Számlaszám: 11600006 00000000 8410 8074

A webáruház elérhetőségei

Levelezési cím: Zámocká 30, Bratislava, 811 01

Telefonszám: 70-2-282-607

A cég elektronikus elérhetősége: www.tonerpartners.hu

A webáruház domain címe: www.tonerpartners.hu

Tárhelyszolgáltató adatai

Üzemeltető: Web4U s.r.o.

Székhely: Pravdova 837, 377 01, Jindřichův Hradec II

Cégjegyzékszám26058774

Levelezési címPravdova 837, 377 01, Jindřichův Hradec II

Adószám: CZ26058774

Telefonszám: +420 270 001 456

E-mail: info@web4u.cz

A Vásárlási feltételek ismertetése:

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.   A szerződés magatartási kódexre nem utal. Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa.

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

A tonerpartners.hu webáruházban található termékek képezik az eladó és a vásárlók közötti szerződés tárgyát. A webáruházban található termékek egyedi jellemzői a termék oldalon találhatók. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk így a termék tényleges színe nem mindig egyezik meg a valósággal. A termék mellett található vételár forintban értendő és mindig a kiválasztott áru bruttó ár. A termék ára a mindkori hatályos jogszabálynak megfelelő általános forgalmi adót tartalmazzák. Viszont amennyiben a cég rendelkezik közösségi adószámmal, úgy a vásárló a termék nettó összegét fizeti ki.

Rendelési információk ismertetése: 

A rendelés menetén ismertetése:

  • A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
  • Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vissza” gombot és tegye a kosárba a még megvásárolni kívánt terméket/termékeket. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Amennyiben mindent rendben talál, kattintson a „Pénztár” gombra.
  • Ha még nem vásároltál áruházunkban, úgy regisztrálhat is oldalunkon így a következő vásárlásnál nem kell megadnia a vásárlási adatokat. Áruházunkban lehetőség van regisztráció nélküli vásárlására is. Amennyiben már visszatérő vásárlónk, adatai megadásával továbbléphet. Regisztrált vásárlóknak ingyenes szállítási költséget biztosítunk.
  • Az adatok megadását követően a " Megrendelés folytatása" gombra kattintva van lehetőség a szállítási és fizetési mód kiválasztására.
  • A rendelése elküldése előtte még egyszer leellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék árát, szállítási költségét, illetve szállítási és számlázi adatok és ezen fázisban megjegyzést is küldhet a megrendelésével. Amennyiben, mindent rendben talál úgy küldje el rendelését, abban az esetben ha valami hibát észlel a szállítási vagy számlázási adatokkal kapcsolatban vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal
  • A rendelés véglegesítése során a vásárlónak el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és kijelenti, hogy tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséget von maga után;

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei:

A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a

„Mennyiség”oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Módosítom a darabszámot” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X” „Kiveszem” gombot, majd ezt követően a felugró ablakban az „OK” gombot.

A rendelés során a fogyasztónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

Amennyiben Ön már a javítani kívánt adatlapon tovább lépet, de még nem véglegesítette a megrendelést úgy célszerű a böngésző vissza gombjára kattintani (kék nyíl) a kívánt oldal megjelenéséig, ahol a fogyasztó már módosítás el tudja végezni.

 A megrendelés visszaigazolása:

Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelést késedelem nélkül (48 órán belül) visszaigazolni. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.

A megrendelés feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8:00-16:00 óráig történik. Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelését, mely a következő napon kerül feldolgozásra.

A megrendelés teljesítése:

Amennyiben a terméket 13:00- ig megrendeli a megrendelt termékeket következő munkanapon házhoz szállítjuk. Ez nem érvényes az eredeti nyomtatófestékre. Azok szállítási ideje 48 óra vagy 10 munkanap.

 A regisztrációról

"Kijelentem, hogy az adatok csak a vásárlás során történő azonosítást szolgálják a  “Ledum Kamara SK s.r.o.” cégnél és nem lesznek harmadik félnek továbbítva és egyéb módon sem történik azokkal való visszaélés. A regisztráció megerősítésével hozzájárulok ahhoz, hogy a www.tonerpartners.hu” webshopot üzemeltető cég e-mail formájában ajánlatokat küldjön nekem. Az e-mail formájában történő ajánlatok küldése maximum havonta kétszer történik meg és az egyes e-mailek mérete nem haladja meg az 50 kB-os méretet. Az újdonságokról szóló e-mailek küldésének szolgáltatását bármikor lemondhatja a következő e-mail címen: “info@tonerpartners.hu”, vagy a megadott levelezési címen.

A megrendelések lebonyolítása regisztráció nélkül is lehetséges.

 A kiszállítás módjai szállítmányozó cégek segítségével:

Az áru kiszállítása a GLS csomagszállító cégen keresztül történik. 
Regisztrált vásárlóinknak a GLS futárszolgálat ingyenes szállítási költséget biztosít, az utánvétes fizetésért 350Ft költséget számolunk fel. Nem regisztrált vásárlóinknak a szállítási költség 1290Ft, az utánvétes fizetésért 350Ft költséget számolunk fel. Nem regisztrált vásárlóinknak ingyenes szállítási költsége 33 000Ft felett biztosítunk. Banki utalással történő vásárlás esetén a regisztrált vásárlóinknak a szállítási költség ingyenes, nem regisztrált vásárlóinknak 1290Ft. Bankkártyával történő fizetés esetében a regisztrált vásárlóinknak szintén ingyenes szállítási költséget biztosítunk a nem regisztrált vásárlóinknek 1290Ft-ot számolunk fel.

A szállítást kérheti GLS CsomagPontba. A szolgáltatás megrendelésével a csomagot a kiválasztott GLS CsomagPontba szállítjuk ki, ahol a vásárlók 24 órán belül átvehetik a megrendelt árut.
A küldemény reklamációjára 3 nap áll rendelkezésre a kézbesítéstől számítva, feltételezve, hogy a sérülés nem volt észrevehető az átvételkor!

A küldemény reklamációja csak átvételkor lehetséges!

FIGYELEM! Amennyiben a küldemény láthatóan sérült, vagy a védőszalag megrongálódott, a reklamáció érvényesítését közvetlenül a szállítónál érvényesítse. A küldemény szállítása során bekövetkezett bármilyen sérülésért a beszállítót semmilyen felelősség nem terheli.

A küldemény általában a feladást követő második napon kézbesítésre kerül. A küldemény feladásáról az ügyfelet e-mailben tájékoztatjuk. 

Szállítási, számlázási és kiszállítási feltételek

A megrendelés számláját elektronikus úton küldjük minden kedves vásárlónknak.

Némely küldemény szét lehetnek osztva több csomagra. Ebben az esetben a szállítási költség változatlan marad. Minden küldeményt nyomon követünk, teljesen a kiszállításig, ezzel igyekszünk megelőzni az esetleges problémákat, amelyek a kézbesítés során előfordulhatnak.

Fizetési módok

  • Utánvét - a megrendelt árut a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki Önnek, és a vételárat az áru átvételekor köteles kifizetni készpénzben
  • Bankkártya - Internetes GoPay fizető kapu - Jelenleg nem elérhető, bevezetése folyamatban van.
  • Banki átutalással - az Erste Bank Hungary Zrt. számlájára. Az átutaláshoz szükséges összes információt a megrendelés visszaigazolását követően kapja meg. 

Biztonság

Bankkártyával történő fizetés esetében nem kell tartania a visszaéléstől. Ellenőrzött fizetőkaput használunk 3-D secure protokollal, melyet kártyaegyesületek támogatnak. Minden belső információ(jelszavak, nevek, műveletek) kódolásra kerül. A gyorsaság növelése érdekében az általános információk nem kerülnek kódolásra (információk egyes árucikkekről).

Reklamációs eljárás

Azon termékek, melyekre  a reklamáció érvényesítésének joga vonatkozik, át kell legyenek adva megítélésre, azonnal a meghibásodás észlelését követően, tisztán és a megfelelő dokumentumokkal és a meghibásodás leírásával, esetlegesen a meghibásodás helyének megjelölésével ellátva.

Hogyan járjon el? 

Reklamáció esetén két lehetőség közül választhat, az alábbi leírás szerint jár el:

Postázza a terméket az  2120 Dunakeszi, Toldi u.24/A címre. A cseretermék szállítását az eladó fél állja. Ha tudni fogja, hol és mikor tudjuk a küldeményt átvenni, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba. A küldeménynek teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat is - ajándékok, utalványokat és mindennemű dokumentációt) és abban az állapotban, ahogy a szállítást követően átvette. A termékhez mellékelje a vásárlást igazoló dokumentumot is. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy a szállítás során megelőzhető legyen a leragasztás, átírás vagy az eredeti csomagolások egyéb értékcsökkenése. Az árut ne küldje utánvéttel, ilyen esetben az árut nem áll módunkban átvenni. Javasoljuk az áru biztosítását. Az áru átvételét követően azonnal átveheti a reklamációs jegyzőkönyvet. A szállításhoz szükséges az árut alaposan becsomagolni az esetleges további károsodások megelőzése érdekében. A hibás vagy sérült termék ki lesz cserélve vagy visszatérítjük a vételárat. A termékhez szükséges minden dokumentumot mellékelni, amit a vásárló a termékkel kapott, tehát például a garanciajegyet, bizonylatot és egyebeket. Az eladó nem vállal felelősséget a termékek működtetéséből, funkcionális tulajdonságaiból eredő károkra és a termékek nem megfelelő használatából eredő károkra, ahogy külső hatások miatt keletkezett és a rossz használatból eredő károkra sem. Az ilyen eredetű károkra nem vonatkozik a biztosított garancia sem. Higiéniai okokból kifolyólag termék reklamációra csak alaposan kitisztított állapotban vehető át. Amennyiben a gyártó hosszabb garanciát biztosít, az az áruhoz mellékelt katalógusban kerül feltüntetésre. Elutasított reklamáció esetében számlázhatunk ki kezelési és reklamációs eljárással kapcsolatos költségeket. A reklamáció eredményéről e-mailben, esetlegesen SMS-ben értesítjük. Ugyanúgy, mint egy megrendelés kiszállítása esetében, értesítjük a küldemény feladásáról és a kiszállítás időpontjáról. Köszönjük idejét, melyet a szerződési feltételek elolvasásának szentelt.

Elállási jog ismertetése

  • Az elállási jog hiányáról szóló előzetes tájékoztatás
  • Elállási jog ismertetése a 45/2014. (II. 26.) Korm Rendelet alapján;
  • Az elállási határidő a termék átvételekor, illetve szolgáltatásnál a szerződéskötéskor kezdődik;
  • Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül;
  • A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kár megtérítését;
  • Elállás esetén a szolgáltató köteles 14 napon belül a fogyasztó által kifizetett összeget visszafizetni;
  • A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni;
  • Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaszállítási költsége terheli;
  • A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.
  • A Szolgáltató jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.
  • A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz
  • A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért
  • Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.
  • A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát;
  • A Fogyasztót tájékoztatni kell, hogy elállási esetén az eladó átvállalhatja az áru visszaszállításának költségét;
  • A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek, fogyasztó az elállási/felmondási az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja

 

A Fogyasztót megillető elállási jog ismertetése:

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben az Eladó köteles a fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a fogyasztó részére. Az Eladó az elállási jog érvényesítése során a fogyasztó által kifizetett teljes összeget - ideértve a kiszállítási költséget is - visszafizeti a fogyasztó részére.

Amennyiben az Eladó az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha az Eladó a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tétel vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a Fogyasztó az elállási joggal.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

A fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A Fogyasztó az elállási/felmondási az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja. A Fogyasztó elállási szándéknak bejelentésére

felhasználhatja az alábbi elállásinyilatkozat-mintát is:

Elállási / Felmondási nyilatkozat minta

A fogyasztó az alábbi elállási minta kitöltésével és elérhetőségünkre történő visszajuttatásával is gyakorolhatja az elállási jogát (csak a szerződéstől való elállási / felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza).

Címzett:

Cím:

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Termék/ek neve/i:

Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) Kelt: ....................................

 

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő jelzés esetén az email, illetve a fax küldésének idejét kell figyelembe venni.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20.-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

 A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása, vagy felmondása esetén

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült egyéb költségeket, mint például a kiszállítás költsége. Az Eladó azonban nem köteles a fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely az Eladó által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 22. §-nak megfelelő elállás, vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

Az Eladó jogosult a fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. Nem illeti meg az Eladót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

A vállalkozást a szerződés szerinti főkötelezettsége teljesítéséért járó ellenszolgáltatáson felül további pénzbeli követelésre feljogosító szerződési feltétel különösen nem tekinthető olyannak, mint amit a fogyasztó kifejezetten elfogadott, ha a vállalkozás olyan alapértelmezett opciót (előre kitöltött mezőt) alkalmaz, amelyet a fogyasztónak a többletösszeg fizetésének elkerülése érdekében el kellene utasítania. Ebben az esetben a vállalkozás köteles a fogyasztó részére az így kifizetett összeget visszatéríteni.

A fogyasztó kötelezettségei elállás vagy felmondása esetén

Amennyiben a fogyasztó élni kíván az indoklás nélküli elállási joggal, abban az esetben köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:

Postázási cím: Zámocká 30, Bratislava 811 01

E-mail cím: info@tonerpartners.hu

Amennyiben a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 22. §-nak megfelelően élni szeretne az elállási jogával, úgy köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül az Eladó által megjelölt címre visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, kivéve ha az Eladó vállalja ezen költség viselését. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Eladó elállási jog gyakorlása esetén nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszaszállítási költségét, így az a Fogyasztót terheli.

Abban az esetben, ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket kifuvarozták a fogyasztónak, az Eladó saját költségén fuvarozza vissza a terméket, ha az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.

A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a fogyasztót nem tájékoztatja az elállási jogról.

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetben:

  • Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  • Romlandó, vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi, vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

 Amennyiben lehetséges kérjük, hogy a terméket a meglévő eredeti számlával, vagy annak másolatával együtt küldje vissza, így segítve munkánkat.

 

Garancia ismertetése

  • 151/2003 kormányrendelet;

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérheti a pénzvisszautalást, vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy  a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.  

Termékszavatosság 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztó eldöntheti, hogy a korábban ismertetett; kellékszavatossági jogot vagy; termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó

kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a jótállás jogával?

Hibás teljesítés esetén az Eladó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet; alapján jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Hibás teljesítés esetén az Eladó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a rendelet

mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre kötelező 1 év jótállást vállal. E határidő

elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A vállalkozás köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet a fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot számlát vagy nyugtát a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A jótállási igény érvényesítése során a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását.

Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére, illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem cseréjére, sem a javítására nincs lehetőség. Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét az Eladó köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt

kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti e-mailben vagy telefonon az alábbi elérhetőségek egyikén:

Telefon: 70-2-282-607

E-mail: info@tonerpartners.hu

 Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:

 A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékkel kapcsolatos panaszukat e-mailben és postai úton is benyújthatjuk a webáruház üzemeltetője részére.

Amennyiben a webáruház üzlethelyiséggel is rendelkezik, úgy panaszukat személyesen is közölhetjük az eladóval. Az eladó az e-mailen vagy postai úton érkezett panaszra köteles érdemben írásban válaszolni és 25 napon belül a vásárló részére elküldeni.

Amennyiben az eladó a vásárló által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak úgy azt köteles megindokolni és a vásárló részére írásban elküldeni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni, a vásárló részére, hogy panaszának jellege szerint, mely panaszügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére. Az eladó köteles megadni a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét.

Az eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni.

A Fogyasztó panasza jellegéből adódóan a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni.

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím: Zámocká 30, Bratislava 811 01

Telefonszám: 70-2-282-607

Email cím: info@tonerpartners.hu

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-ugyfelszolgalat@naih.hu

Fogyasztóvédelmi hatóság

A fogyasztok a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási hivatala fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelentetik be. A panasz elbírálását követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok –

amelyeket korábban az NFH látott el – országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatalhoz kerültek. A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/

Békéltető Testület

Amennyiben a vásárló fogyasztói panaszát elutasítjuk úgy Ön velünk szemben jogosult fogyasztói panasszal élni, melyet az Ön lakhelye, vagy tartózkodási helye szerinti illetékes Békéltető Testülethez nyújthat be. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A fogyasztó békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a szolgáltató ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben. További követelmény, hogy a testület eljárása iránti kérelem, melyet a testület elnökéhez kell benyújtani, tartalmazza az alábbiakat:

  • a fogyasztó neve, lakóhelye, tartózkodási helye; annak a vállalkozásnak neve és székhelye, vagy telephelye mellyel a fogyasztó vitában áll;
  • ha a fogyasztó annál a testületnél kívánja kérelmét benyújtani, amelyiknek az illetékessége a szerződés teljesítésének helyéhez igazodik, akkor a fogyasztónak meg kell jelölnie a szerződés teljesítésének helyét;
  • a fogyasztó álláspontját a fennálló vitáról, valamint azokat a tényeket, bizonyítékokat amik alátámasztják saját álláspontját;
  • a fogyasztó azon nyilatkozatát, ami igazolja azt, hogy a vitát megkísérelte rendezni közvetlenül a vállalkozással;
  • a fogyasztónak nyilatkoznia kell továbbá arról is, hogy nem kezdeményezett eljárást a vitás ügyében másik békéltető testületnél, nem kezdeményezett közvetítői eljárást, illetve polgári peres eljárást;
  • tartalmaznia kell azt, hogy mit kér, milyen döntés meghozatalát várja a testülettől. végül a kérelmen szerepelnie kell a fogyasztó aláírásának

Mindezek mellett a kérelemhez csatolni kell minden olyan iratot, melyre a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, továbbá azon iratokat is, melyek bizonyítják, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését a vállalkozással, de az eredménytelen maradt.

Tájékoztatjuk Önt, hogy a vállalkozásunkat együttműködési kötelezettség terheli a békéltető testületi eljárásban.

Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36. Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152 Elnök: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu.

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976 Elnök: Dr. Bagdi László E-mail

cím: bekeltetes@bmkik.hubmkik@bmkik.hu

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099 Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím: info@csmkik.hu

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

 

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím: fmkik@fmkik.hubekeltetes@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218 Elnök: Horváth László

E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-735

Fax száma: (52) 500-720 Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: hbkik@hbkik.hu

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

E-mail cím: hkik@hkik.hu

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862 Elnök: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.

Telefonszáma: (1)-474-7921

Fax száma: (1)-474-7921 Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046 Elnök: Dr. Novák Ferenc E-mail cím: skik@skik.hu

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

 

Bírósági eljárás 

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936 Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150 Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-514

Fax száma: (92) 550-525 Elnök: Dr. Molnár Sándor E-mail

cím: zmkik@zmkik.huzmbekelteto@zmkik.hu

Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni: az eljáró bíróságot; a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását; az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával; azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható; a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet (kereseti kérelem). A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el. [http://www.bekeltet.hu]

Az online vitarendezési platform az alábbi linken érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

Az Ön “www.tonerpartners.hu”-ja

 

A szerződési feltételek 2018.09.01-től visszavonásig érvényesek. 
Információk a vásárlók részére: a szerződési feltételek változása esetén, azon szerződési feltételek vannak érvényben, melyek a vásárlás időpontjában voltak érvényesek. 

 

VA szerződéstől való elálláshoz szükséges formanyomtatvány     Letöltés