Szerződési és fizetési feltételek

Az internetes oldal üzemeltetője

Cég neve: Ledum Kamara SK s.r.o.
Utca és házszám: Zámocká 30
Város és postai irányítószám: Bratislava, 811 01
Ország: Szlovákia
Cégjegyzékszám: 48158836
Adóazonosító szám: 30474730

HÉA-szám: HU30474730

Bank neve: Erste Bank Hungary Zrt
IBAN: HU4711600006 00000000 8410 8074
SWIFT ( BIC)- kód: GIBA HUHB

Munkaidő: 8:00 - 16:00

 

1) A regisztrációról

"Kijelentem, hogy az adatok csak a vásárlás során történő azonosítást szolgálják a  “Ledum Kamara SK s.r.o.” cégnél és nem lesznek harmadik félnek továbbítva és egyéb módon sem történik azokkal való visszaélés. A regisztráció megerősítésével hozzájárulok ahhoz, hogy a www.tonerpartners.hu” webshopot üzemeltető cég e-mail formájában ajánlatokat küldjön nekem.

Az e-mail formájában történő ajánlatok küldése maximum havonta kétszer történik meg és az egyes e-mailek mérete nem haladja meg az 50 kB-os méretet. Az újdonságokról szóló e-mailek küldésének szolgáltatását bármikor lemondhatja a következő e-mail címen: “info@tonerpartners.hu”, vagy a megadott levelezési címen.

A megrendelések lebonyolítása regisztráció nélkül is lehetséges.

 

2) Megrendelések elfogadása és teljesítése, adásvételi szerződés

A vásárló megrendelése adásvételi szerződésre való ajánlattevésnek számít, és az adásvételi szerződés létrejötte abban a pillanatban történik, amikor az eladó és a vevő is kifejezi kötelező érvényű egyetértését ezen ajánlattal (a megrendelés kötelező érvényű visszaigazolása az eladó részéről). Ettől a pillanattól kezdve a vásárló és eladó között kölcsönös jogok és kötelezettségek jönnek létre.

Az adásvételi szerződés megkötésével a vásárló megerősíti, hogy ezen általános szerződési feltételekkel ismertetve lett, különös tekintettel a reklamációs feltételekre, és egyetért azokkal. Ezen általános szerződési feltételekre és a reklamációs rendre a vásárló megfelelő módon figyelmeztetve van már a rendelési folyamat végrehajtása közben is, és lehetősége van megismerni azokat.

Az eladó fenntartja a jogot a teljes megrendelés vagy annak egy részének törlésére az adásvételi szerződés létrejöttét megelőzően a következő esetekben: az árut nem gyártják vagy nem elérhető vagy a szállított áru ára jelentősen megváltozott. Amennyiben ez az eshetőség fennáll, az eladó azonnal felveszi a vásárlóval a kapcsolatot és egyeztet vele a következő lépést illetően. Amennyiben a vásárló már a vételár egy részét vagy teljes összegét kifizette, az adott összeget az eladó visszatéríti a vásárló bankszámlájára, és nem történik meg az adásvételi szerződés létrejötte.

A webshop által elfogadott összes megrendelés kötelező érvényű. A megrendelés törlésérése annak kiszállítása előtt van lehetőség. Amennyiben a megrendelés nem kerül törlésre a kiszállítás előtt, és kiszállításra kerül, az áru szállításával kapcsolatos költségek díjának megtérítése kérhető a megrendelőtől. A megrendelés elfogadásáról automatikus értesítést küldünk elektronikus posta útján - e-mailben. Minden áru részletes leírásában, valamint a megrendelés visszaigazolásában szintén szerepel az olyan áru várható szállítási határideje, amely nincs raktáron. Minden egyes árucikk mellett fel van tüntetve, hogy az adott áru jelenleg raktáron van vagy nincs. Amennyiben az áru nincs raktáron, vagy a beszállító raktárán, haladéktalanul tájékoztatjuk Önt a következő szálítás határidejéről.

Megrendelés lemondása

Amennyiben a megrendelést 12 órán belül lemondja, azt töröltnek minősítjük. A megrendelés lemondása történhet e-mailben vagy telefonon. A megrendelés törléséhez szükséges megadni az Ön nevét, e-mail címét és a megrendelés számát. 

 

3) A kiszállítás módjai szállítmányozó cégek segítségével:

Az áru kiszállítása a GLS csomagszállító cégen keresztül történik. 
Regisztrált vásárlóinknak a GLS futárszolgálat ingyenes szállítási költséget biztosít, az utánvétes fizetésért 350Ft költséget számolunk fel. Nem regisztrált vásárlóinknak a szállítási költség 1290Ft, az utánvétes fizetésért 350Ft költséget számolunk fel. Nem regisztrált vásárlóinknak ingyenes szállítási költsége 33 000Ft felett biztosítunk. Banki utalással történő vásárlás esetén a regisztrált vásárlóinknak a szállítási költség ingyenes, nem regisztrált vásárlóinknak 1290Ft. Bankkártyával történő fizetés esetében a regisztrált vásárlóinknak szintén ingyenes szállítási költséget biztosítunk a nem regisztrált vásárlóinknek 1290Ft-ot számolunk fel.
A küldemény reklamációjára 3 nap áll rendelkezésre a kézbesítéstől számítva, feltételezve, hogy a sérülés nem volt észrevehető az átvételkor!

A küldemény reklamációja csak átvételkor lehetséges!

FIGYELEM! Amennyiben a küldemény láthatóan sérült, vagy a védőszalag megrongálódott, a reklamáció érvényesítését közvetlenül a szállítónál érvényesítse. A küldemény szállítása során bekövetkezett bármilyen sérülésért a beszállítót semmilyen felelősség nem terheli.

A küldemény általában a feladást követő második napon kézbesítésre kerül. A küldemény feladásáról az ügyfelet e-mailben tájékoztatjuk. 

4) Garancia

A garancia időtartama mindig az adott bizonylaton feltüntetett dátumtól számítódik. A garancia időtartama minden terméknél a termék részletes leírásában szerepel. Vitatott esetekben a garancia időtartama 5 (szóban öt) nappal meghosszabbítható, térítésképp a szállítás időtartamára.

 

5) Ellentmondás az adásvételi szerződéssel - általános információk

Abban az esetben, ha a szállítmány átvételkor nem felel meg az adásvételi szerződésnek (továbbiakban csak “ellentmondás az adásvételi szerződéssel”), a vásárlónak jogában áll, hogy az eladó azt térítésmentesen és felesleges késedelem nélkül az adásvételi szerződésben foglaltaknak megfelelő állapotba hozza, és ezt a vásárló követelményeinek megfelelően vagy a dolog cseréjével, vagy annak megjavításával; amennyiben ilyen eljárás nem lehetséges, a vásárló arányos mértékű kedvezményre vagy a szerződéstől való elállásra jogosult. Ez nem érvényes, amennyiben a vásárló a dolog átvétele előtt az adásvételi szerződéssel való ellentmondással tisztában volt, vagy az ellentétet ő maga okozta. Azon ellentmondás az adásvételi szerződéssel, amely a dolog átvételétől számított hat hónapon belül jelentkezik, olyan ellentmondásnak tekintendő, amely már annak átvételekor jelen volt, ha ez nincs ellentétben a dolog jellegével vagy ennek ellentéte be nem bizonyosodik.

A termékekre a törvény által előírt garanciát biztosítjuk.

 

6) A felhasználó szerződéstől való elállásának joga

Amennyiben az adásvételi szerződés távkommunikációs eszközök segítségével köttet meg (a webshopon), a felhasználónak 14 nap áll rendelkezésére az áru átvételét követően a szerződéstől való elállásra. Ilyen esetben a felhasználó felveszi a kapcsolatot az eladóval és a legjobban írásos formában rögzíti, hogy eláll a szerződéstől a megrendelés számának rögzítésével, a vásárlás dátumával és a pénz visszatérítésére szolgáló bankszámlaszám megadásával. A pénz visszatérítésére lehetőség van készpénzben is a vállalat székhelyén. A szerződéstől való elállás kézbesítése meg kell történjen legkésőbb a 14 napos határidő utolsó napján. Egyes kivételes esetekben, a körülményekhez mérten a visszaszolgáltatás határideje meghosszabbodott, de nem lehet több mint a kézbesítéstől számított 30 nap.

A törvény ezen záradéka azonban nem fogható fel ingyenes termékkölcsönzés képpen. Abban az esetben, ha a felhasználó él a szerződéstől való elállás jogával az átvételtől számított 14 napon belül, köteles a beszállítónak mindent visszajuttatni, amit az adásvételi szerződés értelmében kapott. Amennyiben ez nem lehetséges (pl. az adott időszakban a termék tönkrement vagy felhasználásra került), a felhasználó köteles anyagi kártérítést fizetni mint az ellenértékét annak, amit már nem tud visszaküldeni. Amennyiben a visszaküldött áru csak részlegesen sérült, az eladó jogosult a felhasználót kötelezni a keletkezett kár megtérítésére és beleszámítani ezt a visszatérítendő vételárba. Ilyen esetben az eladó köteles a keletkezett kárt bemutatni. Az eladó ilyen esetben a felhasználónak csak a kártérítés összegével csökkentett vételár összegét téríti vissza.

A felhasználónak visszatérítendő vételárból továbbá az eladónak joga van levonni az áru visszavételével kapcsolatos valós költségeit is (szállítási költségek és hasonlók).

A felhasználónak nincs joga a szerződéstől való elálláshoz a következő szerződések esetében:

  • szolgáltatások nyújtása esetén, ha azok teljesítésének megkezdése az ő beleegyezésével történt a teljesítés átvételétől számított 14 napos határidő letelte előtt, 
  • olyan termék vagy szolgáltatás kiszállítása esetén, melynek ára a pénzügyi piac mozgásától függ az eladó akaratától függetlenül,  
  • olyan termék kiszállítása esetén, mely az adott vásárló kérésének megfelelően került módosításra vagy az ő személyének, ahogy az olyan termék esetében sem, amely romlandó, gyorsan elöregedik vagy elhasználódik,  
  • audió vagy videó anyagok és számítógépes programok kiszállítása esetén, amennyiben a vásárló megsérti annak eredeti csomagolását, 
  • újságok, folyóiratok és magazinok szállítására, amelyek nyereményjátékban és sorsjátékban vesznek részt.

 

7) Szállítási, számlázási és kiszállítási feltételek

A megrendelés számláját elektronikus úton küldjük minden kedves vásárlónknak.

Némely küldemény szét lehetnek osztva több csomagra. Ebben az esetben a szállítási költség változatlan marad. Minden küldeményt nyomon követünk, teljesen a kiszállításig, ezzel igyekszünk megelőzni az esetleges problémákat, amelyek a kézbesítés során előfordulhatnak.

 

Hogyan járjunk el az áru visszaküldése esetén:

  • A lenti leírás szerint készítse el a küldeményt.
  • Az árut, amelyet visszaküld, a lenti leírásban szereplő címre juttassa vissza az Ön által választott szállító segítségével.

Hogyan készítse elő a küldeményt?

A küldeménynek teljesnek kell lennie (a kiegészítőket és a teljes dokumentációt tartalmaznia kell) és olyan állapotban, amilyenben az áru kiszállításra átvette. A termékhez mellékelje a vásárlást igazoló bizonylatot. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy a szállítás során megelőzhető legyen a leragasztás, átírás vagy az eredeti csomagolások egyéb értékcsökkenése. Kérjük az árut ne utánvéttel küldje, javasoljuk az áru biztosítását. A vételárat a bankszámlájára visszautaljuk (ne feledkezzen meg annak megadásáról) és azt rendszerint 14 munkanapon belül a küldemény megérkezését követően. Áru visszaküldése esetében a visszatérített vételárat csökkentjük a szállítási költségekkel (nem érvényes reklamáció esetén!).

 

8) Fizetési módok

  • Utánvét - a megrendelt árut a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki Önnek, és a vételárat az áru átvételekor köteles kifizetni készpénzben
  • Bankkártya - Internetes GoPay fizető kapu - Jelenleg nem elérhető, bevezetése folyamatban van.
  • Banki átutalással - az Erste Bank Hungary Zrt. számlájára. Az átutaláshoz szükséges összes információt a megrendelés visszaigazolását követően kapja meg. 

 

9) Biztonság

Bankkártyával történő fizetés esetében nem kell tartania a visszaéléstől. Ellenőrzött fizetőkaput használunk 3-D secure protokollal, melyet kártyaegyesületek támogatnak. Minden belső információ(jelszavak, nevek, műveletek) kódolásra kerül. A gyorsaság növelése érdekében az általános információk nem kerülnek kódolásra (információk egyes árucikkekről).

 

10) Reklamációk

Amennyiben az áru, amit tőlünk kapott sérült vagy nem működik, kérem a reklamációs eljárásnak megfelelően járjon el. A termék visszaküldésének menete a szerződéstől való elállás miatt a Szerződési feltételek 6. pontjában van részletezve.

 

11) Reklamációs eljárás

Azon termékek, melyekre  a reklamáció érvényesítésének joga vonatkozik, át kell legyenek adva megítélésre, azonnal a meghibásodás észlelését követően, tisztán és a megfelelő dokumentumokkal és a meghibásodás leírásával, esetlegesen a meghibásodás helyének megjelölésével ellátva.

Hogyan járjunk el

Reklamáció esetén két lehetőség közül választhat, az alábbi leírás szerint jár el:

Postázza a terméket az  AltX Distribution Hungary Kft. - TonerPartners.hu 1062 Budapest, Bajza utca 68. földszint címre. A cseretermék szállítását az eladó fél állja. Ha tudni fogja, hol és mikor tudjuk a küldeményt átvenni, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba. A küldeménynek teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat is - ajándékok, utalványokat és mindennemű dokumentációt) és abban az állapotban, ahogy a szállítást követően átvette. A termékhez mellékelje a vásárlást igazoló dokumentumot is. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy a szállítás során megelőzhető legyen a leragasztás, átírás vagy az eredeti csomagolások egyéb értékcsökkenése. Az árut ne küldje utánvéttel, ilyen esetben az árut nem áll módunkban átvenni. Javasoljuk az áru biztosítását. Az áru átvételét követően azonnal átveheti a reklamációs jegyzőkönyvet. A szállításhoz szükséges az árut alaposan becsomagolni az esetleges további károsodások megelőzése érdekében. A hibás vagy sérült termék ki lesz cserélve vagy visszatérítjük a vételárat. A termékhez szükséges minden dokumentumot mellékelni, amit a vásárló a termékkel kapott, tehát például a garanciajegyet, bizonylatot és egyebeket. Az eladó nem vállal felelősséget a termékek működtetéséből, funkcionális tulajdonságaiból eredő károkra és a termékek nem megfelelő használatából eredő károkra, ahogy külső hatások miatt keletkezett és a rossz használatból eredő károkra sem. Az ilyen eredetű károkra nem vonatkozik a biztosított garancia sem. Higiéniai okokból kifolyólag termék reklamációra csak alaposan kitisztított állapotban vehető át. Amennyiben a gyártó hosszabb garanciát biztosít, az az áruhoz mellékelt katalógusban kerül feltüntetésre. Elutasított reklamáció esetében számlázhatunk ki kezelési és reklamációs eljárással kapcsolatos költségeket. A reklamáció eredményéről e-mailben, esetlegesen SMS-ben értesítjük. Ugyanúgy, mint egy megrendelés kiszállítása esetében, értesítjük a küldemény feladásáról és a kiszállítás időpontjáról. Köszönjük idejét, melyet a szerződési feltételek elolvasásának szentelt.

Az Ön “www.tonerpartners.hu”-ja

 

A szerződési feltételek 2018.09.01-től visszavonásig érvényesek. 
Információk a vásárlók részére: a szerződési feltételek változása esetén, azon szerződési feltételek vannak érvényben, melyek a vásárlás időpontjában voltak érvényesek. 

 

VA szerződéstől való elálláshoz szükséges formanyomtatvány     Letöltés