Reklamációs feltételek

A (toner) partnere maradunk vásárlás után is

Tudjuk, milyen kellemetlen lehet, ha valami nem sikerül a rendelésnél. Vissza szeretné küldeni az árut, ki szeretné cserélni, reklamálna vagy törölni szeretné az el nem küldött megrendelést? A TonerPartner webáruházban ez mind lehetséges. Egyszerűen töltse ki az alábbi űrlapot.

Az Ön e-mail címe:

Az e-mail cím ami alatt rendelt

Rendelés vagy számlaszám:

Ez a szám megtalálható a számlán és a megrendelést visszaigazoló e-mailben

Mi az eljárás menete?

Reklamáció esetén kérjük az alábbi leírás szerint eljárni:

  • Amennyiben eredeti tonerkazetta reklamációjáról van szó, vagy rossz kompatibilis, illetve eredeti kazettát rendelt, úgy postázza postai küldeményként (NE futárszolgálattal!) a reklamált terméket a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton). A cseretermék házhoz szállítását az eladó fél állja. A küldeménynek teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat is - ajándékok, utalványokat és mindennemű dokumentációt), és abban az állapotban, ahogy azt a szállítást követően átvette. A termékhez mellékelje a vásárlást igazoló dokumentumot is. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy a szállítás során megelőzhető legyen a leragasztás, átírás vagy az eredeti csomagolások bárminemű károsodása. Az árut ne küldje utánvéttel, ilyen esetben az árut nem áll módunkban átvenni. Javasoljuk az áru biztosítását. A szállításhoz az árut alaposan be kell csomagolni az esetleges további károsodások megelőzése érdekében. A hibás vagy sérült terméket kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat. A termékhez szükséges minden dokumentumot mellékelni, amit a vásárló a termékkel kapott, például a garanciajegyet, bizonylatot és egyebeket.
  • Az eladó nem vállal felelősséget a termékek működtetéséből, funkcionális tulajdonságaiból eredő károkra és a termékek nem megfelelő használatából eredő károkra, ahogy külső hatások miatt keletkezett és a rossz használatból eredő károkra sem. Az ilyen eredetű károkra nem vonatkozik a biztosított garancia sem. Higiéniai okokból kifolyólag termékreklamációra csak annak alaposan kitisztított állapotában vehető át. Amennyiben a gyártó hosszabb garanciát biztosít, az az áruhoz mellékelt katalógusban kerül feltüntetésre.
  • Elutasított reklamáció esetében számlázhatunk ki kezelési és reklamációs eljárással kapcsolatos költségeket. A reklamáció eredményéről e-mailben, esetlegesen SMS-ben értesítjük. Ugyanúgy, mint egy megrendelés kiszállítása esetében, értesítjük a küldemény feladásáról és a kiszállítás időpontjáról.

Köszönjük idejét, melyet a szerződési feltételek elolvasásának szentelt.

A NYOMTATÓ ELŐKÉSZÍTÉSE SZÁLLÍTÁSRA

 

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2879 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 39000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

96% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban