Reklamációs feltételek
A (toner) partnere maradunk vásárlás után is
Tudjuk, milyen kellemetlen lehet, ha valami nem sikerül a rendelésnél. Vissza szeretné küldeni az árut, ki szeretné cserélni, reklamálna vagy törölni szeretné az el nem küldött megrendelést? A TonerPartner webáruházban ez mind lehetséges. Egyszerűen töltse ki az alábbi űrlapot.
Mi az eljárás menete?
Reklamáció esetén kérjük az alábbi leírás szerint eljárni:
- Amennyiben eredeti tonerkazetta reklamációjáról van szó, vagy rossz kompatibilis, illetve eredeti kazettát rendelt, úgy postázza postai küldeményként (NE futárszolgálattal!) a reklamált terméket a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton). A cseretermék házhoz szállítását az eladó fél állja. A küldeménynek teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat is - ajándékok, utalványokat és mindennemű dokumentációt), és abban az állapotban, ahogy azt a szállítást követően átvette. A termékhez mellékelje a vásárlást igazoló dokumentumot is. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy a szállítás során megelőzhető legyen a leragasztás, átírás vagy az eredeti csomagolások bárminemű károsodása. Az árut ne küldje utánvéttel, ilyen esetben az árut nem áll módunkban átvenni. Javasoljuk az áru biztosítását. A szállításhoz az árut alaposan be kell csomagolni az esetleges további károsodások megelőzése érdekében. A hibás vagy sérült terméket kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat. A termékhez szükséges minden dokumentumot mellékelni, amit a vásárló a termékkel kapott, például a garanciajegyet, bizonylatot és egyebeket.
- Az eladó nem vállal felelősséget a termékek működtetéséből, funkcionális tulajdonságaiból eredő károkra és a termékek nem megfelelő használatából eredő károkra, ahogy külső hatások miatt keletkezett és a rossz használatból eredő károkra sem. Az ilyen eredetű károkra nem vonatkozik a biztosított garancia sem. Higiéniai okokból kifolyólag termékreklamációra csak annak alaposan kitisztított állapotában vehető át. Amennyiben a gyártó hosszabb garanciát biztosít, az az áruhoz mellékelt katalógusban kerül feltüntetésre.
- Elutasított reklamáció esetében számlázhatunk ki kezelési és reklamációs eljárással kapcsolatos költségeket. A reklamáció eredményéről e-mailben, esetlegesen SMS-ben értesítjük. Ugyanúgy, mint egy megrendelés kiszállítása esetében, értesítjük a küldemény feladásáról és a kiszállítás időpontjáról.
Köszönjük idejét, melyet a szerződési feltételek elolvasásának szentelt.
A NYOMTATÓ ELŐKÉSZÍTÉSE SZÁLLÍTÁSRA