AC36 TEXTIL SPATULA 2 DB HOOVER
6 050 Ft
3 345 Ft
2 634 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
AC36 TEXTÍLIÁS FACSARÓ 2DB PORSZÍVÓ
EAN: 8016361910843
Termékleírás
Ez két mikroszálas szövetből készült facsaró. Kifejezetten Hoover gőztisztítókhoz tervezve.
Méret és felszerelés
Az ablaktörlők mérete 300*180 mm. A hátsó falon három tépőzáras rögzítőelem található a tisztítószerhez való rögzítéshez.
Alkalmas modellekhez
- CA2IN1P011
- CA2IN1D011
- CAD1700D011
- CAP1700D011
- CAN1700R011
Mikroszálas felmosórongy ápolása
A mikroszálas felmosórongyok kézzel vagy gépben moshatók. Soha ne használjon textilpuhítót vagy mosófehérítőt. Alacsony hőmérsékleten mossuk. Ne mossa együtt természetes anyagokkal. Ne csavarja ki. Ne használjon szárítógépet. Ne vasaljon mikroszálas anyagokat!
Kézi felmosórongyok mosása
A kézi mosás a legegyszerűbb és legkíméletesebb módszer. Futtasson langyos vizet a felmosórongyra, és mártsa bele. Használhat speciális, mikroszálas anyagokhoz kifejlesztett mosószert vagy szappant. Az erősen szennyezett felmosórongyot hagyhatja az oldatban egy ideig áztatni. Ezután óvatosan mossa és öblítse ki a mikroszálas anyagot. Erős szennyeződés esetén ismételje meg az eljárást.
Mikroszálas felmosórongyok mosása a mosógépben
Ismétlem, ne használjon semmilyen szövetlágyítót, fehérítőt vagy vízlágyítót, amikor mikroszálas mopot mos a mosógépben. Használhat speciális mikroszálas mosószert vagy szappanos mosóoldatokat. De csak tiszta vízben moshat; a mikroszálas mopok és törölközők így is kimosódnak.
Megjegyzés:
A mikroszálas termékeket ne mossa a mosógépben más olyan ruhaneművel együtt, amelyből szálak szabadulhatnak fel. Más szintetikus anyagokkal együtt moshatja őket. Vigyázzon a cipzárakkal és a tépőzárakkal. Ezek károsíthatják a szövetet. Állítsa be a programot puha szintetikus anyagokra vagy gyapjúra, legfeljebb 40°C-os hőmérsékleten. Erős szennyeződések esetén használhat előmosást. Ne csavarja ki, és ne használja a lehető legalacsonyabb sebességet.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.