BBZ 156HF HEPA SZŰRŐ H12 BOSCH
11 030 Ft
6 340 Ft
4 992 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
BBZ 156HF HEPA SZŰRŐ H12 BOSCH
Az eredeti Bosch BBZ156HF HEPA-szűrő BOSCH és Siemens porszívókhoz készült. Ez a szűrő ideális az allergiások számára, mivel megakadályozza, hogy a finom részecskék, baktériumok és egyéb allergének a porszívóból kilépő levegővel visszajussanak a helyiségbe.
Tisztább levegő
Ennek a szűrőnek köszönhetően a porszívóból kijövő levegő tisztább, mint a szobában lévő levegő. Ez a szűrő a legkisebb részecskéket is képes felfogni.
Kompatibilitás
- BOSCH: BGL6HYG, BGL6BGL3A330BGL3A332BGL3A400BGL3A414BGL3B330BGL3ECO10BGL3ECO11BGL3POWERAUBGL4A500BGL4ALLGBBGL4Q69BGL4SIF1BGL4SIL1BGL4TOPBGL25MON7BGL25MON8BGL35MON1BGL35MON2BGL35MON10BGL35MON11BGL35MON13BGL35MOV24BGL35MOV25BGL35MOV26BGL35MOV27BGLS4ALLBGLS4PERFBGLS4520BGLS4530BGLS4540BGLS42009BGLS42035BGLS42055BGLS42230BGN2A112GBBGN2A230BGN2A310BGN2180AUBGN22128GB
- SIEMENS: VSZ4G320VSZ4G330VSZ4G331VSZ4GA442VSZ4GDYREVSZ4GK135VSZ4GK432VSZ4GM338VSZ4GMJUBIVSZ4GS338
Méretek
A szűrő maximális méretei: hossza 120 mm, szélessége 95 mm, mélysége 60 mm.
Értesítés
Óvakodjon az esetleges félreértésektől. Ez a szűrő a Bosch GL-30 porszívók - BGL modellekhez alkalmas. A GL-30 porszívók - BSGL modellekhez (plusz az S betű a modellnévben) az eredeti BBZ153HF vagy a nem eredeti FR-9580 szűrőket kell használni.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.