BenQ DLP projektor LH650, 1920x1080 FHD/4000 ANSI/1.15÷1.5 :1/3 000 000:1/HDMI2.0x2/USB/Jack/RS232/Repro
528 615 Ft
514 995 Ft
405 508 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
BenQ LH650 projektor
Vetítési rendszer: 0,65"
DMD típus: 1080P
Eredeti felbontás: 1920 x 1080
Fényerő: 4000 ANSI Lumen
Kép és hang
Kontrasztarány: 3,000,000 : 1
Kijelző színe: 30 bit (1,07 milliárd szín)
Képarány: Natív 16:9 (5 képarány választható)
Hang: beépített 10W x1 hangszóró
Optika és fény
Fényforrás: lézer
Fényforrás élettartama: 20,000/20,000/20,000 óra
Vetítési méret: 60"~150"
Különleges jellemzők
Biztonság: biztonsági rúd, kensington zár
Jellemzők: USB Type C, opcionális Wi-Fi kijelző, Corner Fit, FW frissítés USB-n keresztül, 24/7 működés
Kompatibilitás
Felbontás-támogatás: (640 x 480) és 1080P (1920 x 1080) között.
HDTV kompatibilitás: 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p, 1080p, 2160p
Fogyasztás és energiaellátás
Energiafogyasztás: Max 275W / Normál 200W / Eco 138W
Tápegység: 100~240V AC
Méretek és súly
Termék méretei: 303.5 x 112.4 x 224.7mm
A termék súlya: 2.9kg /- 100g
Működési feltételek
Zaj: 34 /28 dBA
Üzemi hőmérséklet: 0 ~ 40°C
Tartozékok
Alaptartozékok: QSG (4J.JS501.001), távirányító (5J.JND06.001), 2x AAA elem, VGA kábel (1,5 m), garanciajegy (régiónként).
Választható tartozékok: Mennyezeti tartó (5J.JAM10.001), Dongle (5J.JPT28.001)
OSD nyelvek
Arab/ bolgár/ horvát/ cseh/ dán/ holland/ angol/ finn/ francia/ német/ görög/ hindi/ magyar/ olasz/ indonéz/ japán/ koreai/ norvég/ lengyel/ portugál/ román/ orosz/ egyszerűsített kínai/ spanyol/ svéd/ török/ thai/ hagyományos kínai/ fárszi/ vietnami (30 nyelv)
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.