Cloud III BLK/RED GAM headset HYPERX
49 375 Ft
38 878 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
HyperX Cloud III fekete/piros játékfejhallgató
EAN: 197029008237
Továbbfejlesztett játékélmény
A HyperX Cloud III a legendás Cloud II headset továbbfejlesztése.
Kényelem és tartósság
A HyperX jellegzetes plüss memóriahabja biztosítja a kényelmet a hosszú játékmenetek során.
Hangminőség
Az új 53 mm-es hangszórók optimális hallást biztosítanak.
Kristálytiszta hangos csevegés
Továbbfejlesztett 10 mm-es mikrofon a kristálytiszta kommunikációért.
Egyszerű vezérlés
A fülhallgatón lévő kezelőszervek lehetővé teszik a hangerő gyors beállítását és a mikrofon elnémítását.
LED kijelző
LED-es mikrofon némításjelző a könnyű tájékozódás érdekében.
Univerzális kompatibilitás
Kompatibilis PC-vel, PS5, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch, Mac és mobil eszközökkel.
Műszaki specifikációk
- Teljes harmonikus torzítás: < 2%
- Érzékenység (mikrofon): -42 dBV (0 dB = 1 V/Pa 1 kHz-en)
- Elektret kondenzátor mikrofon
- Érzékenység (fejhallgató): 100 dB SPL/mW 1 kHz-en
- Frekvenciaválasz (fejhallgató): 10 Hz és 21 kHz között
- Kábelhossz: 1,2 m-es fejhallgató kábel, 1,3 m-es USB modul kábel
- Impedancia: 64 Ohm
- Hajtómű: dinamikus, 53 mm-es, neodímium mágnessel
- Polárkép: egyirányú, zajszűréssel
- Hangcsatlakozás: kábel 3,5 mm-es csatlakozóval (4 pólusú CTIA), USB-kábel
- Mintavételi frekvencia: 44.1 kHz, 48 kHz, 96 kHz
- Méretek: 155x86,7x190 mm
- Súly: 307 g
- Szín: fekete-piros
Paraméterek
Vélemények a termékről Cloud III BLK/RED GAM headset HYPERX
Ezeket az értékeléseket olyan vásárlók írták, akik a TonerPartners.hu-n keresztül vásárolták meg ezt a terméket.
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.