Club3D USB-C 140W GaN technológia, 1xUSB-C, PD 3.1 támogatás, Club3D utazási töltő USB-C 140W GaN technológia, 1xUSB-C, PD 3.1 támogatás
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Club3D utazási töltő USB-C 140W GaN technológia
Műszaki specifikációk
Termék neve: Utazási töltő 140 Watt GaN technológiával, egy portos USB Type-C, Power Delivery (PD) 3.1 támogatással
Táplálótöltő
Termékkód: CAC-1914
EAN kód: 8719214472689
Jellemzők
- A belső chip lehetővé teszi a 100-240VAC 50/60Hz bemeneti feszültséget
- GaN technológia
- Teljes kimeneti teljesítmény 140 Watt
- Támogatja a Power Delivery (PD) 3.1 szabványt
- Túlterhelés- és túlfeszültségvédelem
- Rövidzárlat elleni védelem
- Túlmelegedés elleni védelem
- Megfelel a CE, FCC szabványoknak
- Könnyű és kényelmes használat
- Kifejezetten az USB Type-C-kompatibilis eszközökhöz tervezve
A csomag tartalma
Utazási töltő 140 Watt GaN technológia, egy portos USB Type-C, Power Delivery(PD) 3.1 támogatás - főcsatlakozó
1x VÖRÖS (CSAK tápellátás) USB Type-C 240 Watt EPR kábel (1 m / 3.28 ft) a gazdatesthez való csatlakozáshoz
Hozzáférés
1x EU hálózati csatlakozó
Retrieved from
USB Type-C női csatlakozó
További információk
- Csomag mérete: 11 x 13 x 5.5cm
- Készülék méretei: 7.5 x 7.6 x 3.15cm
- Kábel hossza: 1 m
- A készülék súlya: 333 gr
- Kábel súlya: 35 gr
- Csomag súlya: 40 gr
- Teljes súly: kb. 413 gr
- Megfelel a ROHS, FCC és CE EMI követelményeknek
Támogatás
Technikai kérdésekkel forduljon a Club 3D hivatalos ügyfélszolgálatához a support@club-3d.com címen. A támogatás főként angol nyelven működik, de angolul is megírhatja kérdését, és a gyártó elintézi azt. A gyártó 24 órán belül válaszol. A következő linken is meglátogathatja a beszélgetést: https://insights.club-3d.com/, ahol hasznos információkat talál a Club 3D termékek használatával kapcsolatban.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.