CZECH CANABIS Kender kenőcs Buci's Dog CBD 50 ml
4 255 Ft
3 350 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
CZECH CANABIS Kender kenőcs Bučí's Dog CBD 50 ml
EAN: 8595617334737
Mi az?
Ez egy kenderből (Cannabis sativa) készült kenőcs, amely CBD-t (kannabidiol) tartalmaz.
Miért fontos a CBD?
A CBD fertőtlenítő, gyulladáscsökkentő és fájdalomcsillapító hatású.
Mire jó a kenőcs?
A kenőcs alkalmas bőrbetegségek és azok megnyilvánulásainak kezelésére.
Milyen konkrét problémákkal foglalkozik?
Alkalmas atópiás ekcéma, pikkelysömör, akne, seborrhoea, pelenkakiütés és hegek kezelésére.
Mit ellenőriz egy független laboratórium?
Egy független laboratórium igazolja a legmagasabb CBD-tartalmat a kenderkenőcsben.
Hogyan termesztik és dolgozzák fel a kannabiszt?
A Czech Canabis saját orvosi kannabiszt termeszt és dolgoz fel.
Melyek a kannabisz fajtái?
A termesztett fajták nem haladják meg a megengedett 0,3 %-os THC-határt.
Hogyan vizsgálják az anyagtartalmat?
A vizsgálatokat az izraeli GemmaCert cég legújabb berendezésével végzik.
Milyen gyakran kell használni a kenőcsöt?
A kenőcsöt naponta többször is alkalmazhatja az érintett területekre.
Mire alkalmas a kenőcs?
A kenőcs alkalmas a száraz bőr, a pattanások vagy a felfekvéses problémák kezelésére.
Ki dicséri a kenőcsöt?
Hatását a bőrproblémáktól, például atópiától szenvedők dicsérik.
A kenőcs alkalmas érzékeny bőrre?
Igen, érzékeny bőrre is alkalmas, és újszülöttek számára is tanúsított.
Milyen összetevőkből áll a kenőcs?
- Orvosi vazelin
- Petrolátum
- CBD Cannabis sativa
Térfogat és tárolás
Térfogat: 50 ml. 5-25 °C-on tárolandó.
Figyelem!
Gyermekek elől elzárva tartandó!
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.