Delock DisplayPort kábel 8K 60 Hz 2 m DP 8K tanúsítvánnyal
6 355 Ft
5 004 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Delock DisplayPort kábel 8K 60 Hz 2 m DP 8K tanúsítvánnyal
Leírás
A Delock DisplayPort kábel ideális DisplayPort eszközök, például monitorok, projektorok vagy TV-k PC-hez vagy laptophoz való csatlakoztatásához. A DP 8K tanúsítással akár 32,4 Gbps sebességű, kiváló minőségű adatátvitelt biztosít, és lehetővé teszi a 8K Ultra HD (7680 x 4320 @ 60 Hz), 5K (5120 x 2880 @ 120 Hz) és 4K Ultra HD (3840 x 2160 @ 240 Hz) felbontású tartalmak megjelenítését. A hangátvitelhez akár 1536 kHz-es mintavételi sebességet kínál.
Műszaki adatok
- Csatlakozó: displayport 20 tűs férfi > displayport 20 tűs férfi
- DisplayPort 1.4 specifikáció, visszafelé kompatibilis a DisplayPort 1.3, 1.2 és 1.1 specifikációval
- DisplayPort® DP 8K tanúsított kábel
- Kábelkeresztmetszet: 34 AWG, kábelátmérő: kb. 4,5 mm
- Rézvezetők, háromszorosan árnyékolt kábel, aranyozott érintkezők
- Hang- és videojelek átvitele
- Akár 32,4 Gb/s adatátviteli sebesség
- Felbontás akár 8K Ultra HD (7680 x 4320 @ 60 Hz), 5K (5120 x 2880 @ 120 Hz), 4K Ultra HD (3840 x 2160 @ 240 Hz)
- Támogatja a Display Stream Compression 1.2 (DSC), HDCP 1.4 és 2.2, HDR szabványt
- HBR3 (8,1 Gb/s) átviteli sebesség támogatása
- Akár 32 hangcsatorna a hangszórókhoz, 1536 kHz-ig terjedő mintavételi sebességgel
- 4:4:4, 4:2:2 és 4:2:0 színmintavételezés támogatása
- Szín: fekete, hossza a csatlakozókkal együtt kb. 2 m
Rendszerkövetelmények
A kábel használatához egy szabad DisplayPort-interfész szükséges.
A csomag tartalma
Egy DisplayPort-kábelt mellékelünk.
Csomagolás
A kábel kartondobozba van csomagolva.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.