Ecovacs Winbot X, vezeték nélküli ablakmosó robot, okos takarítási útvonal, kötélbiztonsági rendszer
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Könnyű tisztítás és hosszú távú eredmény
Eleged van az ablakmosásból? Zavar az erőfeszítés és az idő, amit rá kell szánnod? Bemutatjuk Önnek a WINBOT X robotot. A WINBOT X gondoskodik arról, hogy ablakai mindig tiszták legyenek - anélkül, hogy egy ujját meg kellene mozdítania! Tudjuk, milyen bosszantó tud lenni a kézi ablakmosás, különösen, ha nehezen hozzáférhetők. Az innovatív WINBOT X robot azonban most már egyszerűvé teszi az ablakmosást - beltéren, szabadban és nehezen elérhető helyeken anélkül, hogy akrobatikus mutatványokat kellene végrehajtania.
Vezeték nélküli robot nagyobb rugalmassággal
A WINBOT X ablakmosó robot vezeték nélküli, így gyakorlatilag bárhol használhatod anélkül, hogy idegesítő tápkábelekkel kellene megküzdened. Miután rögzíti a biztonsági kapcsot, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a WINBOT X megfelelően van rögzítve, a kis praktikus asszisztens automatikusan munkához lát.
Intelligens tisztítási útvonal - automatikusan kiválasztja a legokosabb tisztítási útvonalat
Az ablakra helyezve a WINBOT X automatikusan kiválasztja a leghatékonyabb tisztítási útvonalat. Integrált navigációs technológiája segíti a WINBOT X robotot, hogy vízszintesen vagy függőlegesen mozogjon az ablakon.
Kifinomult tisztítórendszer az ideális eredmény eléréséhez
Az átfogó tisztítási folyamatnak köszönhetően a WINBOT X pontosan és gyorsan tudja mosni az ablakokat. Igényeinek megfelelően a WINBOT X robotot beállíthatja automatikus vagy mélytisztításra. A mélytisztítási mód még jobb eredményeket biztosít, mivel a robot ismételten mos egy adott területet.
A kifinomult tisztítórendszer hosszabb ideig biztosítja az ablakok tisztaságát
A WINBOT X egy kifinomult tisztítórendszer segítségével minden irányba törli és törli. Ez lehetővé teszi, hogy teljes mértékben kihasználja a tisztítóoldatot, hogy az ablakokat hosszabb ideig tisztán tartsa.
Mélytisztító üzemmód az erős szennyeződések eltávolításához
Mélytisztítási módban a WINBOT X robot kétszer átmegy a formula mindkét irányán, hogy még a legszennyezettebb ablaktáblákat is tökéletesen lemossák.
Egyedülálló és extra biztonságos kötélrögzítő rendszer
A kötélrögzítéssel ellátott szívóelem biztosítja a WINBOT X robot biztonságát beltéri és kültéri takarítás során. A fő robothoz való 2,4 GHz-es kapcsolaton keresztül a rendszer folyamatosan figyeli a biztonsági állapotot. Ha a szívóelemben a nyomás 3,5 Kpa alá csökken, ami az üvegen tartásához szükséges nyomás, a robot riasztást indít. Ha a robot lezuhan, a kötél visszahúzza magához, így a robot aktívan védett.
Hosszú üzemidő és energiaállóság
Amikor a WINBOT X robot teljesen feltöltődött, 50 percig képes működni és tisztítani. Ha az akkumulátor lemerült, visszatér a kiindulási pontra, és 30 percig szól.
Műszaki adatok
- Smart Drive System NO
- Négylépcsős tisztítórendszer IGEN
- Keret nélküli üveg azonosító IGEN
- Megjegyzi a tisztítási útvonalat IGEN
- Kikapcsolás elleni védelem IGEN
- Automatikusan visszatér a kiindulási ponthoz IGEN
- Riasztás IGEN
- Tisztítási útvonal opciók AUTO NZ
- Alkalmazási kör keretes ablak keret nélküli ablak színes üveg matt üveg fóliás üveg
- Gép tömege (kg) 1.8
- Zaj (db) 74
- A fuga üveg hézagát keresztezve Max. szélesség 4mm Max. mélység 8mm
- Mop mérete (mm) 245 * 245
- Minimális ablakméret (cm) 50 * 50
- Maximális tisztítási magasság (m) 2,5 (biztonsági állványról)
- Munkaidő (perc) 50
- Biztonsági kötél (m) 2.5
- Tisztítóoldat (ml) 230
- A csomag tartalma: 1x WINBOT X ablaktisztító, 1x elemes távirányító, 1x hálózati adapter, 1x biztonsági betét, 1x hosszabbító kábel, 1x Tether, 4x tisztító betét, 1x tisztítószer, 1x használati utasítás
- További információ: https://www.ecovacs.com/en/winbot-window-cleaning-robot/WINBOT-X/
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.