Epson EB-PU1008B/3LCD/8500lm/WUXGA/HDMI/LAN
4 338 095 Ft
3 962 475 Ft
3 120 059 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Az EB-PU1008B egy kompakt és sokoldalú projektor nagy fényerővel, cserélhető objektívekkel és fejlett telepítési funkciókkal. Ez a rendkívül sokoldalú, 8500 lumen fénykibocsátású, fix telepítésű projektor csak "lencse nélküli testként" kerül forgalomba. Könnyen kombinálható az Epson meglévő objektívválasztékával, és a legtöbb környezetben tiszta és valósághű képet nyújt: látogatóközpontokban, előadótermekben, múzeumokban és tárgyalókban. A nagy fényerejű EB-PU1008B WUXGA felbontást biztosít 4K feljavítással, HDR-rel és fejlett telepítési funkciókkal. 3LCD technológia, RGB folyadékkristályos shutterrel Natív felbontás: WUXGA 4K feljavítási technológiával Akár 1,07 milliárd szín Fénysűrűség [lm]: 8500 lumen - 5950 lumen Kontraszt: 2 500 000:1 Megjelenítési formátum: 16:10 Dobásarány: 0,35 - 10,11:1 Zoom: Motorizált Lámpa típusa: Lézer Lámpa élettartama [h]: 20.000 óra tartósság High, 30.000 óra tartósság Eco Interfész: *USB 2.0-A (2x), USB 2.0 B típus (csak szerviz) *RS-232C *Ethernet interfész (100 Base-TX / 10 Base-T) *Vezeték nélküli LAN IEEE 802.11a/b/g/n (opcionális) *VGA bemenet *DVI bemenet *HDBaseT, audió kimenet *sztereó mini-jack csatlakozó *HDMI (HDCP 2.3) Tápellátás: AC 100 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz Teljesítményfogyasztás [W]: 535 W Készenléti energiafogyasztás [W]: 0,5 W Zajszint [dB]: 35 Méretek [mm]: 545 x 436 x 189 mm (szélesség x mélység x magasság) Súly [kg]: 16,3 kg Csomag tartalma: Kábelfedél, objektív csatlakozó sapka, tápkábel, távirányító elemekkel együtt, felhasználói kézikönyv készlet, garanciális dokumentumok. Garancia: 36 hónap. https://www.epson.cz/produkty/projektory/instalace/eb-pu1008b/p/32085
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.