EZVIZ DP2C
69 055 Ft
62 710 Ft
49 378 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Vezeték nélküli ajtócsengő EZVIZ DP2C
A DP2C egy modern vezeték nélküli kapucsengő kamerával és vizorral. Tiszta képet és fejlett funkciókat kínál otthona biztonsága érdekében.
Fő jellemzők
- Videó 1080p
- Betekintési szög 155°
- Mozgásérzékelés passzív infravörös érzékelővel
- Élő előnézet és kétirányú videohívások
- 4,3" színes képernyő
- Éjjellátás 5 m-ig
- Beépített elektronikus csengő
- Újratölthető lítium akkumulátor 4 600 mAh
- H.265 videó technológia
- Támogatja a MicroSD-kártyákat (256 GB-ig)
Kamera
Képérzékelő: 1/3" CMOS progresszív letapogatással. Objektív: 2,0 mm F2,2, betekintési szög (átlós): 155°. Nappal és éjszaka: ICR infravörös szűrő.
Kép
Maximális felbontás: 1080P/2 MP. Képkocka sebesség: 15 fps.
Csatlakozók
Tárolás: SD-kártya foglalat (max. 256 GB).
Hálózat
Intelligens riasztó: mozgásérzékelés passzív infravörös érzékelővel. EZVIZ Cloud saját protokoll. 11b: 11 Mbps, 11g: 54 Mbps, 11n: 150 Mbps.
Wi-Fi hálózat
Szabvány: IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11n. Frekvenciasáv: 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz. Csatornaszélesség: 20 MHz Támogatás. Biztonság: 64/128 bites WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK, WPS.
Általános paraméterek
Működési feltételek: hőmérséklet: -10-45 °C, páratartalom: 95% vagy annál alacsonyabb (nem kondenzáló). Tápellátás: 5 V egyenáram (±10%). Fogyasztás: max. 2,2 W. Méretek: képernyő és alap: 115,5 x 85,5 x 24,5 mm kapucsengő: 71 x 71 x 48,3 mm. Súly: 302 g.
A csomag tartalma
- DP2C ajtócsengő
- Panel
- Szerelőalap
- Tápkábel (1 m)
- 6x csavar
- Rövid bevezető útmutató
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.