Homematic IP termosztatikus fej Evo

- 17%

Illusztrációs kép

Homematic IP termosztatikus fej Evo
Homematic IP termosztatikus fej Evo
Homematic IP termosztatikus fej Evo
Homematic IP termosztatikus fej Evo
Megr. száma
31334297
OEM
HmIP-eTRV-E
Hűségpontok: 1598
0 értékelés
Raktáron 2 db, 6.5.2024 Önnél

38 435 Ft

31 970 Ft

25 173 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 31 450 Ft
Raktáron 2 db, 6.5.2024 Önnél

31 970 Ft

38 435 Ft

25 173 Ft Áfa nélkül

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

Homematic IP termosztatikus fej Evo

EAN: 4047976551057

Termékleírás

A Homematic IP termosztatikus fej Evo az intelligens fűtés evolúcióját képviseli.

A modern dizájnt a legújabb technológiával ötvözi, hogy optimalizálja az Ön egyéni igényeit.

Tervezés és ellenőrzés

A 2021-es Red Dot Design Award győztese, az Evo az egyszerű, modern kézművességet ötvözi a német precizitással.

A gyakorlatilag zajtalan hőmérséklet-szabályozás verhetetlen megoldást jelent még a legigényesebb ügyfelek számára is.

A minimalista és ergonomikus kialakítás, az intuitív kezelési koncepció és a kompromisszumok nélküli minőség teszi ezt a termosztátfejet a Homematic IP intelligens otthon ikonjává.

LED kijelző és vezérlés

Beépített LED-kijelzővel rendelkezik a hőmérséklet és a működési módok könnyű leolvasásához.

A hőmérséklet-változás manuálisan változtatható, a Homematic IP fali termosztátokon keresztül vezérelhető vagy a Homematic IP mobilalkalmazás segítségével távolról vezérelhető és automatizálható a központi egységgel (HmIP-HAP) kombinálva.

Egyedi megoldás

A Homematic IP termosztatikus fejek egyedi algoritmust és léptetőmotoros vezérlési mechanizmust használnak.

Ezek a fejek a hagyományos termosztatikus radiátorfejek helyébe lépnek, és az egyéni igényeknek megfelelően szabályozzák a helyiség hőmérsékletét és a fűtési folyamatot, ami azonnali megtakarítást és akár 30%-os energiaköltség-csökkentést eredményez.

A rendszer működése

Egy ablak- és ajtóérzékelővel (pl. HmIP-SWDO vagy HmIP-SRH) és egy központi egységgel (HmIP-HAP) együtt a rendszer összes funkcióját teljes mértékben ki lehet használni, beleértve az intelligens fűtési előrejelzést is a maximális energiamegtakarítás érdekében.

A mobilalkalmazásban (Android és iOS rendszerre CZ-ban) akár több heti hőmérsékleti profilt, különböző napi hőmérséklet-emelési vagy -csökkentési módokat (naponként és helyiségenként) vagy számos speciális forgatókönyvet állíthat be.

Hangvezérlés

A Homematic IP okosotthon-rendszer támogatja a hangvezérlést és a Google Assistant és az Amazon Alexa segítségével történő kommunikációt.

A biztonságos, stabil és megbízható kommunikáció érdekében a rendszer saját, egyedi rádiótechnológiával rendelkezik az eszközök között.

Könnyű összeszerelés

Közvetlen felszerelés M30 x 1,5 mm-es menettel rendelkező radiátortestekre vagy a mellékelt adapterek segítségével a legtöbb szabványos radiátorszelep típushoz (RA, RAV és RAVL - mellékelve).

Egyszerűen távolítsa el a meglévő fejet, és cserélje ki a Homematic IP termékcsalád Evo fejére (HmIP-eTRV-E).

Széleskörű alkalmazások

A Homematic IP Evo termosztatikus fej ideális otthoni, irodai, üzleti, egészségügyi stb. célú felhasználásra.

A fejlett fűtési előrejelzés, az egyedi vezérlő algoritmus és az időzítő programok csökkentik a fűtési költségeket, és biztosítják az optimális preferált hőmérsékletet energiapazarlás nélkül.

A csomag tartalma:

  • 1x Termosztatikus fej Evo
  • 3x Danfoss szelepadapter (RA, RAV és RAVL)
  • 2x alkalikus AA elem
  • Cseh nyelvű utasítások

Paraméterek

Termék típusa
Elektronikus típus

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2681 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (március)