JBL T500BT fekete
17 465 Ft
15 690 Ft
12 354 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
JBL T500BT Black - vezeték nélküli fejhallgató a mindennapi élethez
A JBL T500BT Black fejhallgató erőteljes, kábel nélküli hangzást biztosít akár 16 órán keresztül. A 32 mm-es JBL hangszórókkal és a JBL Pure Bass Sound minőséggel nagyszerű hangzást biztosít, amikor csak szükséged van rá.
Zökkenőmentes váltás az eszközök között
A JBL T500BT Black fejhallgató zökkenőmentesen képes átváltani a videóról a telefonhívásokra. A Bluetooth technológiának köszönhetően könnyedén csatlakozhat a Sirihez vagy a Google Now-hoz.
Kényelmes és könnyen hordozható
A JBL T500BT Black fejhallgató könnyű, kényelmes és összecsukható. Ideálisak a könnyű hordozáshoz és a zenehallgatáshoz bárhol.
Funkciók
- Vezeték nélküli Bluetooth streaming
- JBL Pure Bass hangzás
- Kihangosított hívások
- 16 óra akkumulátor-üzemidő | 2 óra töltés és gyorstöltés (5 perc = 1 óra hallgatási idő)
- Könnyű, kényelmes és összecsukható
- Többpontos kapcsolat
- Siri vagy Google Now
Műszaki specifikációk
- A jelátalakító mérete: 32 mm-es dinamikus jelátalakító
- Frekvenciaválasz: 20 Hz - 20 kHz
- Bluetooth adóteljesítmény: <4 dBm
- Bluetooth adó modulátor: GSFK, ?/4 DQPSK, 8DPSK
- Bluetooth frekvencia: 2,402 - 2,480 GHz
- Bluetooth profil: v1.2, AVRCP v1.5, HFP v1.6, HSP v1.2.
- Akkumulátor típusa: li-ion polimer akkumulátor (3,7 V, 300 mAh)
- Töltési idő: 2 óra
- Zene lejátszási idő BT bekapcsolásával: 16 óra
- Súly: 148 g
A csomag tartalma
- Fejhallgató JBL T500BT fekete
- 1 x töltőkábel
- 1 x jótállási kártya
- 1 x Gyorsindítási útmutató
- 1x Biztonsági figyelmeztetés
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.