Nedis WIFICI11CWT - WiFi Smart IP kamera | Éghajlatérzékelő | FULL HD 1080p

Illusztrációs kép

Nedis WIFICI11CWT - WiFi Smart IP kamera | Éghajlatérzékelő | FULL HD 1080p
Megr. száma
AG714768
OEM
WIFICI11CWT
Gyártó
Nedis
Hűségpontok: 1365
0 értékelés
Elfogyott

Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.

Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

Ez a Smart Home IP-kamera minden intelligens otthoni rendszer elengedhetetlen kiegészítője, és közvetlenül csatlakozik otthoni Wi-Fi hálózatához - nincs szükség további adapterre ahhoz, hogy a szobában lévő mozgás vagy hang hatására elindítsa. A készülékben található kiegészítő klímamonitorozó érzékelő a szoba környezeti hőmérsékletének és páratartalmának megfigyelésére is használható. Teljesen kompatibilis az összes többi Nedis® SmartLife termékkel. Intelligens IP kamera Az otthoni automatizálás most egy kicsit egyszerűbbé vált. Ez az egyszerű kamera könnyedén csatlakoztatható egy meglévő Wi-Fi hálózathoz, hogy bármilyen hangot vagy mozgást megfigyelhessen a szobában. FULL HD felbontásban (1280×720 pixel) rögzíti a felvételeket, így kristálytiszta képet kapunk. Ráadásul a kamera éjszaka is ugyanolyan jó minőségű képeket rögzít az 5 méteres hatótávolságú éjszakai üzemmódnak köszönhetően. A kamera támogatja az akár 128 GB kapacitású microSD-kártyát (nem tartozék), amely garantálja a felvételek rögzítéséhez szükséges bőséges tárhelyet. Alkalmazkodó és rugalmas kialakításának köszönhetően bárhol elhelyezhető a szobában, ahol 1/4"-os CMOS-érzékelője 110°-os látószögben rögzíti a felvételeket. A készülékhez mellékelt kameratartó a szoba falára történő rögzítéshez. Babafigyelőként is funkcionálhat Ez az intelligens IP-kamera kétirányú kommunikációt (beszéd és hallgatás) biztosít, ezért bébiőrként is használható, amely tiszta hangot továbbít. Éghajlatfelügyeleti érzékelőként is funkcionálhat A készülékbe páratartalom- és klímaszenzor is beépítésre került, amely a helyiség klímájáról nyújt információt. A Nedis® SmartLife-ról Fedezze fel a termékek - például izzók, kapcsolók, dugaszok, érzékelők és kamerák - széles és folyamatosan fejlődő választékát, amelyek egy intuitív és egyszerű alkalmazással vezérelhetők. Az Amazon Alexa vagy a Google Home által támogatott hangvezérléssel a meglévő Wi-Fi hálózaton kívül másra nincs szüksége - így könnyen létrehozhat egy összekapcsolt intelligens otthoni rendszert. Akár egy egyszerű okos izzót vagy dugót keres, akár az egész otthonát szeretné automatizálni, kezdje el felfedezni, milyen okos technológiák állnak jelenleg rendelkezésre. Wi-Fi vezeték nélküli technológia Szín Fehér Jellemzők 2-irányú hang Éjjellátó Kamera kialakítása Miniatűr Euro / C típusú (CEE 7/16) dugó Max. 1080P felbontás USB (Micro) interfész Tárolási típus microSD Letölthető alkalmazás Android™ és iOS rendszerekre Frekvenciatartomány 2400 - 2483,5 MHz Kompatibilis a Nedis® SmartLife készülékkel LED 1 Maximális rádióteljesítmény átvitel 18,5 dBm Megapixel 2 MPixel Éjszakai látótávolság 10 m 2,5 mm-es lencse 1/4" CMOS képchip Üzemi hőmérséklet 0 - 50 °C Tartozékok Kameratartó AC adapter EU dugó Ragasztóbetét USB kábel Bemeneti feszültség 5 VDC Antenna erősítés 3 dBi Pásztázási szög 110°

Paraméterek

Termék típusa

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2722 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 51000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)