RAZER fejhallgató Barracuda X - Kvarc rózsaszín, Bluetooth
54 577 Ft
52 215 Ft
41 114 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
RAZER Barracuda X - rózsaszín kvarc
Vezeték nélküli fejhallgató a tökéletes játék- és zenei élményért.
Műszaki specifikációk
- Frekvenciaválasz: 20 Hz - 20 kHz
- Impedancia: 32 Ohm (1 kHz)
- Érzékenység: 96dBSPL/mW @ 1KHz a HATS-tól
- Hangszóró mérete - átmérő (mm): 40 mm
- Vezérlő típusa: Razer™ TriForce
- Fülvédő: ovális FlowKnit fülvédő
- A fülhallgató belső átmérője: 60 mm x 40 mm
- Fülkagyló anyaga: ultra puha FlowKnit memóriahab
- Zajcsökkentés: Passzív zajszűrés: Passzív zajszűrés
- Csatlakozási típus: vezeték nélküli USB-C (2,4 GHz), 3,5 mm-es analóg
- Kábel hossza: 1,5 m / 4,92 ft
- Súly: 250 g / 0,55 lb
- Mikrofon stílus: Kardioid: Kivehető HyperClear Cardioid
- Felvételi minta: egyirányú
- Mikrofon frekvenciaválasz: 100 Hz - 10 kHz
- Mikrofonérzékenység (@1KHZ):-42 ± 3 dB
- Virtual Surround kódolás: 7.1 Surround Sound: csak a 64 bites Windows 10 rendszerben érhető el.
- Hangerőszabályzó: a hangerő növelése és csökkentése
- Egyéb kezelőszervek: mikrofon némítás be/ki, lejátszás/szünet, bejövő hívás fogadása vagy az aktuális hívás befejezése, dal átugrása, előző dal.
- Az akkumulátor élettartama: 20 óra
- Világítás: nincs
Kompatibilitás
PC (vezeték nélküli, vezetékes), PlayStation (vezeték nélküli, vezetékes), Nintendo Switch (vezeték nélküli, vezetékes), Android készülékek (vezeték nélküli, vezetékes), Xbox (vezetékes)
Univerzális headset minden játékhoz
A Razer Barracuda X egy sokoldalú, könnyű, levehető mikrofonnal ellátott vezeték nélküli headset, amelyet úgy terveztek, hogy zökkenőmentesen használható legyen PC-n, PlayStation-n, Nintendo Switch-en és Android platformon.
Azonnali párosítás
Egyszerűen csatlakoztasd az USB-C vezeték nélküli adót a kívánt játékplatformhoz, és a Razer Barracuda X Wireless azonnal párosítva van a megszakítás nélküli játékhoz. Szükség esetén egy 3,5 mm-es analóg kábel is rendelkezésre áll a vezetékes csatlakozáshoz.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.