Sandberg Survivor Powerbank 20000mAh (74 Wh) PD 30W, IP66, fekete
47 525 Ft
44 355 Ft
34 925 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Sandberg Survivor Powerbank - P66 vízálló, porálló, ütésálló, kapacitás 20000mAh/74 Wh PD 30W , LED zseblámpa 1 Watt /110-120 Lumen, rendkívül tartós. A Sandberg Survivor Powerbank 20000 PD30W tökéletes tartalék akkumulátor mobiltelefonok, laptopok és más mobil eszközök töltéséhez. A strapabíró IP66 minősítésű burkolatba csomagolva ez a powerbank valóban bírja a durva bánásmódot. Teljesen vízálló, ütésálló és porálló, így szinte bárhová magaddal viheted. 2 USB aljzattal, beleértve a 18 W-os QC 3.0 támogatást is. Van egy USB-C csatlakozó is az USB-C eszközök 30W-os töltéséhez. A Qi-kompatibilis okostelefonok teljesen vezeték nélkül tölthetők, ha telefonját a powerbank töltőlemezére helyezi. Rendkívüli tartósság Vízálló, porálló, ütésálló Támogatja a 15W-os vezeték nélküli töltést Több eszköz töltése MŰSZAKI SPECIFIKÁCIÓK Kapacitás: 20000 mAh / 74 Wh IP66 Vízálló, porálló, ütésálló LED zseblámpa: 1 Watt / 110-120 Lumen Távolság 12-15 méter USB-C bemenet: 5V/3A, 9V/3A, 12V/2.5A, 15V/2A, 20V/1.5A PD (max. 30W) USB-C kimenet: 5V/3A, 9V/3A, 12V/2.5A, 15V/2A, 20V/1.5A PD (max 30W) USB-A 1 kimenet: 5V/3A, 9V2A, 12V/1,5A (max. 18W) USB-A 2 kimenet: 5V/3A, 9V/2A, 12V/1,5A (max. 18W) Vezeték nélküli töltés: 15W max Az összes port és a vezeték nélküli egyidejűleg maximális kimeneti teljesítménye: 5V/3A (15W max.) Támogatja a Pass-Through töltést MÉRET ÉS SÚLY Termék: 16 x 9 x 3cm/ 520g Csomag: 21,4 x 1,4 x 3,7cm/ 620g CSOMAGOLÁSI TARTALOM 1 Powerbank Sandberg Survivor 20000 PD30W 1 karabiner 1 USB-C-USB-C kábel 0,3 m-re 1 gyors útmutató
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.