TrueLife AIR párátlanító DH5 Touch - párátlanító
115 480 Ft
88 025 Ft
69 311 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
TrueLife AIR párátlanító DH5 Touch
Páramentesítő, amely egyben légtisztítóként is szolgál.
Szabaduljon meg a nedves falak, a penész és az állott levegő.
Jellemzők és előnyök
- Kondenzáció akár napi 12 l vízmennyiségig.
- Érintőképernyős vezérlés.
- A kerekeknek köszönhetően a mozgatás egyszerű.
- Automatikus kikapcsolás, ha a tartály megtelt.
- Tömlővel rendelkezik a vízelvezetéshez.
- Folyamatosan működtethető.
- Időzítő és éjszakai üzemmód a kényelmes használat érdekében.
Tiszta és egészséges háztartás
A párátlanító naponta akár 12 liter vizet is eltávolít.
Javítja a levegő minőségét a vírusok és baktériumok eltávolításával.
A párátlanító a vízleeresztő tömlő csatlakoztatásával folyamatosan működtethető.
Intelligens üzemmódok
- Az időzítő az érintőképernyőn állítható.
- Éjszakai üzemmód a csendesebb működéshez.
- Speciális üzemmód a ruhaszárításhoz.
Könnyű működtetés és kezelés
- Intuitív érintőképernyős vezérlés.
- A páratartalom értékek nyomon követése.
- Könnyen mozgatható a beépített görgőknek köszönhetően.
- Tiszta és érdekes design.
Paraméterek TrueLife AIR párátlanító DH5 Touch
- Párátlanítási kapacitás: 12 l/nap
- A tartály kapacitása: 2,5 l
- Ajánlott szobaméret: 45 m2
- Teljesítmény: 210 W
- Zajszint: 37 dB
- Időzítő: 1 - 24 óra
- Üzemi hőmérséklet: 5 °C - 35 °C
- Környezetbarát hűtőközeg típusa: R290
- Páratartalom-jelző: Igen
- Páratartalom beállítások: 30-80%: Igen - 30-80%
- Ventilátor üzemmódok száma: 2 (lassú/gyors)
- Automatikus üzemmód: Igen
- Alvó üzemmód: Igen
- Mosás szárítási mód: Igen
- Jegesedésgátló rendszer: igen
- A teli tank jelzése: Igen
- Automatikus kikapcsolás: igen
- Légtisztítás: .
- Tömlő folyamatos vízelvezetéshez: igen
- Kerekek: .
- Méretek: 250×250×460 mm
- Súly: 11 kg
- Tápkábel hossza: 1,8 m
A csomag tartalma
- 1× TrueLife AIR páramentesítő DH5 Touch
- 1× leeresztő tömlő
- 1× kézikönyv
- 1× biztonsági utasítások
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.