TrueLife SonicBrush Compact fekete
34 450 Ft
29 820 Ft
23 480 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
TrueLife SonicBrush Compact fekete
Alapvető leírás
A SonicBrush Compact egy szónikus fogkefe a fogak és az íny tökéletes ápolásáért.
A SonicTrue szonikus technológiával percenként akár 70 000 lepedéket is eltávolít.
4 tisztítási módot biztosít a különböző igényeknek megfelelően.
Kompakt és praktikus utazótáskával.
Az akkumulátor akár 30 napig is kitart.
Különleges gondoskodás az Ön igényeinek megfelelően
Tiszta üzemmód mindennapi használatra.
Érzékeny üzemmód érzékeny fogak és íny számára.
Fehérítő üzemmód a fehér mosolyért.
Masszázs üzemmód az ínymasszázshoz.
SonicTrue hangtechnológia
Percenként 70 000 mozgással rezeg.
Eltávolítja a lepedéket, pigmentfoltokat és baktériumokat.
Kíméletes a fogzománchoz.
Kompakt és praktikus
Kis méret a könnyű hordozáshoz.
Töltőállvány otthoni használatra.
Az akkumulátor akár 30 napig is kitart a tisztítás során.
Teljes körű fogászati higiénia
3 cserefej - Standard, Sensitive, Whiten.
A fej akár 3 hónapig is használható.
A kék sörték azt jelzik, hogy a fejet ki kell cserélni.
Paraméterek
- Az akkumulátor élettartama: 30 nap (naponta kétszer 2 perc)
- Töltés: vezeték nélküli induktív a bázisról
- Mozgások száma: akár 70 000 mozgás/perc
- Módok: Tisztítás, Érzékeny, Masszázs, Fehérítés
- Időzítő: 2 perc (30 másodperces intervallum)
- Memória: igen
- További fejek: kompakt (Standard, Sensitive, Whiten)
- Ecset méretei: 2,5 cm x 17,0 cm x 2,5 cm (b x h x t)
- Ecset súlya: 100 g
- Az alap súlya UV-vel: 166 g
- Vízálló: IPX7
A csomag tartalma
- SonicBrush Compact
- 3× kompakt fej - Standard, Érzékeny, Fehérítés
- Töltőállomás USB kábellel
- Utazótáska
- Utasítások
Paraméterek
Vélemények a termékről TrueLife SonicBrush Compact fekete
Ezeket az értékeléseket olyan vásárlók írták, akik a TonerPartners.hu-n keresztül vásárolták meg ezt a terméket.
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.