Vivotek FD9388-HTV, 5Mpix, 30sn/s, H.265, motorzoom 2.8-12mm (90-30°), DI/DO, IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, antivandalizmus, IP66
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Kültéri IP kamera, felbontás 2560×1920 (5 Mpix) akár 20sn/s, H.265, 2.8-12mm (90-30°), PoE, Smart IR, SNV, WDR 120dB, defog, MicroSDXC slot, 3DNR, folyosó formátum, antivandalizmus, kültéri (IP66), vírusirtó.
Tömeg 0,819 kg
Méretek 134 × 134 × 104 mm
Termékcsalád
VIVOTEK 88 sorozat
Verzió
Fix kupola
Környezetvédelem
Kültéri
Megapixeles felbontás
5
Látószög - vízszintes
30°~90°
Vízszintes látószög
30
Látószög vízszintes és
90
Nappali/éjszakai működés
Igen
Beépített világítótest
Igen, Smart IR LED 30m
Video analitikai funkciók
Hangérzékelés, tettenérés-érzékelés, videó mozgásérzékelés
Különleges jellemzők
3D zajcsökkentés, távoli fókuszálás, távoli zoom, Smart IR, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro
Vízszintes felbontás [px]
2560
Függőleges felbontás
1920
Sn/s maximális felbontásnál
30
Színérzékenység
0,035
Érzékenység fekete-fehér módban
0
WDR
120dB, Hardver
Érzékelő chip
1/2.7" CMOS
Objektív - fókusztávolság
2,8 ~ 12
Objektív típusa
Motorzoom Varifokális
Dőlésszög
Nem
Forgatás
Nem
Optikai zoom
Nem
Fókusz asszisztens
Igen
Videó tömörítés
H.264, H.265, MJPEG
Patakok száma
3
ONVIF támogatás
Igen
Belső tároló
Igen, MicroSD/SDHC/SDXC
IP-lefedettség
Igen, IP66
Maximális üzemi hőmérséklet
-60
Minimális üzemi hőmérséklet
-30
Antivandalizmus
Nem
Szállítási tanúsítvány
Nem
Beépített mikrofon
Igen
Hangkimenet
Nem
Audio bemenet
Nem
Beépített PIR érzékelő
Nem
Riasztás bemenet
Nem
Riasztás kimenet
Nem
Videokimenet
Nem
Hálózati interfész
10/100 Mbit/s (RJ45)
Wi-Fi
Nem
Tápegység az el. hálózatról
Nem
Fogyasztás
12,95
Gyártó
VIVOTEK
Garancia
24 hónap
A csomag tartalma
Gyors telepítési útmutató;Orientációs matrica;Csavarzsák
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.