Brateck LDT66-T024 monitor tartó két csuklós kar egymás mellett egy önálló rúdtartóban
16 395 Ft
15 385 Ft
12 114 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Brateck LDT66-T024 monitor tartó
Dolgozzon kényelmesebben és hatékonyabban az innovatív Brateck LDT66-T024 monitor tartóval. Különböző monitortípusokhoz tervezték, ideális otthoni, irodai vagy oktatási környezetbe.
Stabil és tartós konstrukció
A tartós acéltartó két, 17" és 32" képátlójú monitort tart, és karonként legfeljebb 9 kg súlyú. Rugalmas magasság- és betekintési szögbeállítás, a monitor tájolása portré- vagy tájoló formátumban is lehetséges.
Felhasználóbarát telepítés
Kivehető VESA lemez és praktikus telefonnyílás az alapon. A kábelkezeléshez kábelcsipeszeket tartalmaz.
Fő jellemzők:
- Rugalmas pozicionálás a kényelmes és ergonomikus használat érdekében.
- A VESA lemez magasságának finom beállítása a két monitor pontos beállításához.
- Univerzális kompatibilitás a legtöbb 17"-32"-es monitorral és a 75x75mm és 100x100mm-es VESA szabványokkal.
- Kiváló minőségű anyagból készült tartós konstrukció a stabilitás és a hosszú távú használat érdekében.
- Egyszerű telepítés a teljes szerelési tartozékokkal.
Erősségek:
- Javítja az ergonómiát és a kényelmet a monitorral való munka során.
- Helyet takarít meg az íróasztalon, és segít fenntartani a szervezettséget.
- Széles körű kompatibilitás a különböző monitorokkal és méretekkel.
- Robusztus és stabil konstrukció a hosszú távú használathoz.
Paraméterek:
- Monitor magasságváltó rendszer: póluseltolás
- Szerelési mód: szabadon álló
- Maximális magasság: 42 cm
- Hatótávolság: 37,6 cm
- 2 monitorhoz tervezve
- Karok - monitorok száma: 2
- Maximális dőlésszög (felfelé, lefelé): 45°/45°
- Maximális elhajlás (jobbra, balra): 180°
- Maximális képernyőforgatás: 360°
- Monitor maximális súlya: 9 kg
- Maximális monitor méret: 32'
- USB-csatlakozás: nem
- Szín: fekete matt
- Súly: 3,6 kg
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.