Fertőtlenítőszer univerzális Satur badex 5L

- 4%

Illusztrációs kép

Fertőtlenítőszer univerzális Satur badex 5L
Megr. száma
511300737
Gyártó
Satur badex
Hűségpontok: 118
0 értékelés
Raktáron 1 db, kedden Önnél

2 475 Ft

2 365 Ft

1 862 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 2 325 Ft
Raktáron 1 db, kedden Önnél

2 365 Ft

2 475 Ft

1 862 Ft Áfa nélkül

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

Folyékony fehérítő és fertőtlenítőszer.
Padlók, konyhai és higiéniai eszközök, szaniterek, WC-k, mosogatók, játékok fertőtlenítése:
Használjon 1 l termék és 9 l víz oldatát. Először mechanikusan távolítsa el a nehéz szennyeződéseket. Öblítse le az élelmiszerrel érintkező játékokat, tárgyakat és felületeket 30 perc elteltével. vizet inni.
Ivóvíz fertőtlenítése kutakban:
Adjon ki 20 ml terméket 1 ml ivóvízhez. Először keverje el az adagot 10 l vízben, majd szórja be a kút vízfelületét. 30 perc elteltével. a vizet fertőtlenítik, és ezzel egyidejűleg a hatóanyagot lebontják.
Az úszómedencék vizének fertőtlenítése:
A terméket egész szezonban használják úszómedencék üzemeltetésére.
Kezdő adag: A medence első klórozásánál 150 ml terméket adagolunk 3 m2 vízhez. Először keverje el az adagot 10 l vízben, majd adagokban öntse a medencébe.
Fenntartó adag: A rutin fertőtlenítéshez és a megfelelő szabad klór koncentráció fenntartásához a medencében 80 ml terméket adagoljon 3 m2 vízhez.
Sokkdózis: Algásodás, hosszan tartó hőség vagy fokozott forgalom esetén 250 ml készítményt adagoljon 3 m2 vízhez egyszer.

Előmosás és fehérítés automata mosógépekben:
Öntsön 1 l víz és 100 ml termék oldatát a mosógép dobjába. A fehérítő adagolóval rendelkező mosógépekben öntse az adagot közvetlenül az adagolóba. Tegye be a ruhaneműt a mosógépbe, adagolja ki a mosószert és indítsa el a programot.
A ruhanemű kézi áztatása és fehérítése:
Adjon ki 500 ml terméket 40 l vízbe. Áztassa be a ruhaneműt 1-2 órán keresztül, majd alapos öblítés után mossa ki kézzel vagy automata mosógépben.
Ne használja gyapjú, selyem, poliamid szálakon.
Tolerancia: Vigyázat! Ne használja más termékekkel együtt. Veszélyes gázokat (klórt) bocsáthat ki.

FIGYELEM
Szabványos figyelmeztető mondatok:
H315 Bőrirritáló hatású
H318 Súlyos szemkárosodást okoz
H400 Nagyon mérgező a vízi élővilágra
H411 Nagyon mérgező a vízi élővilágra, hosszan tartó károsodást okoz

Tanácsok a biztonságos kezeléshez:
P102 Gyermekek elől elzárva tartandó.
P273 Kerülni kell a környezetbe jutást.
P280 Védőkesztyűt / szemvédőt / arcvédőt kell viselni.
P301 + P330 + P331 LENYELÉS ESETÉN: Öblítsük ki a szájat. Ne hánytasd magad.
P305 + P351 + P338 SZEMBE KERÜLÉS ESETÉN: Több percig tartó óvatos öblítés. Távolítsa el a kontaktlencséket, ha van és könnyen megtehető. Folytassa az öblítést.
P304 + P340 BELÉLEGZÉS ESETÉN: Az érintett személyt friss levegőre kell vinni, és olyan kényelmes testhelyzetbe kell helyezni, hogy könnyen tudjon lélegezni.
P310 Azonnal hívjon TOXIKOLÓGIAI KÖZPONTHOZ.
P501 A tartalom/tartály ártalmatlanítása a helyi / regionális / nemzeti / nemzetközi előírásoknak megfelelően.

Paraméterek

Termék típusa
Márka
Mennyiség /Súly

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2681 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (március)