Nátrium-hidroxid mikrogranulátum 1kg

- 4%

Illusztrációs kép

Nátrium-hidroxid mikrogranulátum 1kg
Megr. száma
511300464
OEM
203951
Hűségpontok: 100
4 értékelés
Raktáron 3 db, pénteken Önnél

2 100 Ft

2 015 Ft

1 587 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 1 975 Ft
Raktáron 3 db, pénteken Önnél

2 015 Ft

2 100 Ft

1 587 Ft Áfa nélkül

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

A hatékonyságot leginkább a szifonos mosdókagylókban, mosdókagylókban, fürdőkádakban, zuhanyzókban, piszoárokban, bidékben, WC-kben, házi csatornákban és különféle csövekben fogja értékelni. Tökéletesen eltávolítja a szőrt, szőrt, állatszőrt, körmöket, ételmaradékokat, zsírokat, WC-papírt, vattát és a kellemetlen szagokat is. A mikrogyöngyök nagyon gyorsan feloldódnak és hatékonyan távolítják el a lerakódásokat. Alumínium csövekre nem használható!
Javasolt adagolás: A leghatékonyabb hatás elérése érdekében 2-3 belső kupak (60-90 g) nátrium-hidroxid felöntését és 0,5-1 l forrásban lévő víz felöntését javasoljuk. Hagyja hatni 30 percig, majd öblítse le. Ha az alkalmazás nem éri el a megfelelő hatást, javasoljuk, hogy ismételje meg a teljes eljárást. Minden használat után gondosan zárja le a csomagolást, majd ellenőrizze, hogy a biztonsági kupak megfelelően meg van-e húzva!

FIGYELEM
Szabványos figyelmeztető mondatok:
H314 Súlyos égési sérülést és szemkárosodást okoz
Óvintézkedésre vonatkozó mondatok: P264 Kezelés után alaposan le kell mosni.
P280 Védőkesztyűt / védőruházatot / szemvédőt / arcvédőt kell viselni
P301 + P330 + P331 LENYELÉS ESETÉN: Öblítsük ki a szájat. Ne hánytasd magad.
P303 + P361 + P353 HA BŐRRE (vagy hajra) KERÜL: A szennyezett ruházatot azonnal le kell vetni. Öblítse le a bőrt vízzel/zuhanyozva.
P305 + P351 + P338 SZEMBE KERÜLÉS ESETÉN: Több percig tartó óvatos öblítés. Távolítsa el a kontaktlencséket, ha van és könnyen elvégezhető. Folytassa az öblítést.

Paraméterek

Termék típusa
Márka
Mennyiség /Súly

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2681 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (március)