Genesis Radon 610 játék headset, 7.1 Virtual

Illusztrációs kép

Genesis Radon 610 játék headset, 7.1 Virtual
Megr. száma
AH231000003595
OEM
NSG-1454
Gyártó
GENESIS
Hűségpontok: 605
0 értékelés
Raktáron 7 db, hétfőn Önnél

12 100 Ft

9 528 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 12 080 Ft
Raktáron 7 db, hétfőn Önnél

12 100 Ft

9 528 Ft Áfa nélkül

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

Genesis Radon 610: Játékos fejhallgató a tökéletes hangélményért

A Genesis Radon 610 egy olyan játék headset, amely nemcsak minőségi hangzást, hanem hosszú távú használathoz szükséges kényelmet is kínál.

Valósághű hangélmény

A fejhallgató 50 mm-es hangszórókkal és integrált 7.1-es hangkártyával rendelkezik az egyedülálló hangélmény érdekében.

Gyakorlati szoftver

A Radon 610 fejhallgató egy praktikus szoftverrel rendelkezik, amely lehetővé teszi a hangzás testreszabását a felhasználó egyéni igényei szerint.

Maximális kényelem

Az extra puha memóriahabbal töltött fülkagylók és a párnázott fejhíd maximális kényelmet biztosít még több órás használat esetén is.

High-end mikrofon

A fejhallgató egyirányú mikrofonnal van felszerelve, amelynek érzékenysége -42 dB. A mikrofon a könnyű kezelhetőség érdekében rugalmas karra van szerelve.

Multiplatform használat

A Genesis Radon 610 kompatibilis a PC-vel, a PS4-gyel és a Nintendo Switch-tel, ezzel is bővítve a cross-platform képességeit.

Rugalmasság

A fejhallgató kiváló minőségű és tartós anyagokból készült. A fém fejhíd és a fonott textil kábel hozzájárul a tartóssághoz.

Specifikációk:

  • Fejhallgató típusa: Fülhallgató
  • Audiorendszer: Hangrendszer: Virtual Audio System 7.1
  • A jelátalakító mérete: 50 mm
  • Fejhallgató érzékenység: 105 dB
  • Fejhallgató frekvenciatartomány: 20 - 20 000 Hz
  • Fejhallgató impedancia: 32 Ohm
  • Levehető mikrofon: nem
  • Mikrofon érzékenység: - 42dB
  • Csatlakozó: 1x USB
  • Kábel hossza: 2,1 m
  • Súly: 380 g
  • Hangerőszabályzó: a bal oldali burkolaton található
  • Kommunikáció: vezetékes

Paraméterek

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2721 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)