TrueLife SonicBrush Clean30 fehér
17 705 Ft
16 295 Ft
12 831 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
TrueLife SonicBrush Clean30 - a tökéletes mosolyért
A TrueLife SonicBrush Clean30 nagy teljesítményű szonikus fogkefe megbízható partner a mindennapi fogápolásban.
A SonicTrue® hangtechnológia bemutatása
A SonicTrue® szonikus technológia percenként akár 70 000 mozgást is produkál a fogak tökéletes tisztítása és a lepedék eltávolítása érdekében.
Öt üzemmód a teljes körű gondozáshoz
A TrueLife SonicBrush Clean30 5 tisztítási módot kínál - Clean, Shine, Whiten, Massage és Sensitive - az egészséges és szép fogakért.
Praktikus funkciók a problémamentes használatért
A kefe 2 perces időzítővel és 30 másodperces intervallum funkcióval rendelkezik az ideális tisztítási idő érdekében.
Hosszú akkumulátor élettartam
A fogkefe akár 30 napig is kitart egyetlen feltöltéssel, ha naponta kétszer 2 percig használja.
Vízálló kialakítás és kompakt méret
A TrueLife SonicBrush Clean30 IPX7 vízálló, és kompakt méretének köszönhetően könnyen használható és utazásra is alkalmas.
Biztonságos anyagok és egyszerű töltés
A fogkefe prémium BPA- és ftalátmentes anyagokból készült, és a mellékelt USB-C kábellel tölthető.
Mit talál a csomagban?
- TrueLife SonicBrush Clean30
- 2 szabványos fej
- USB-C kábel
- Utasítások
Műszaki paraméterek
- Módok: Tisztítás, Fényes, Fehérítés, Masszázs, Érzékeny
- Mozgások száma: akár 70 000 mozgás/perc
- Az akkumulátor élettartama: 30 nap (2 perc naponta kétszer)
- Időzítő: 2 perc (30 s intervallum)
- Az utoljára használt üzemmód memóriája: Igen
- Töltés: USB-C kábel
- Töltési idő: 3 óra
- További fejek: clean-series
- Akkumulátor: 600 mAh, Li-ion
- Bemeneti feszültség: 5 V ⎓ 1 A
- Vízálló: IPX7
- Ecset súlya: 108 g
- Ecset méretei: 26 × 26 × 23,5 cm
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.