Agfa Compact DC 8200 Red
71 090 Ft
64 315 Ft
50 642 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Agfa Compact DC 8200 Red
Ragadja meg a fényképezést az Agfa Compact DC 8200 Red fényképezőgéppel.
Optikai zoom tökéletesség
8x optikai zoom és CMOS-érzékelő akár 18 megapixeles képek készítéséhez.
Full HD 1080p felbontású videofelvételek rögzítését teszi lehetővé.
2.7" kijelző
Tekintse meg alkotásait a kényelmes 2,7"-os kijelzőn.
Teljes csomag
Tartalmazza a 16 GB-os SD-kártyát, a tároló tokot és a pántot.
Használat előtt töltse fel a mellékelt akkumulátort.
Stílus és elegancia
Kompakt és divatos kialakítás piros színben.
Fő jellemzők
- 18 Mpix CMOS érzékelő
- 8× digitális nagyítás
- 2,7" LCD képernyő
- 1080p Full HD videofelbontás
- SD kártya támogatás
- Lítium akkumulátor
Műszaki paraméterek
Képérzékelő: CMOS
Fényképek felbontása: akár (18M) 4896×3672
Videófelbontás: akár 1920×1080 Full HD
Kijelző: 2.7" TFT LCD
Memóriakártyák: SD kártya (64 GB-ig)
Expozíció: ±2 EV
Fehér egyensúly: Felhős, felhős, fluoreszkáló, izzólámpa
Jelenetek: Éjszakai tájkép, Éjszakai tájkép, Épület, Gyermekek, Étel, Szöveg, Hó, Tűzijáték, Naplemente.
ISO: Auto / 50 / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600
Önkioldó: ki / 2s / 5s / 10s
Fénykép/video formátum: jpeg/avi
Stabilizálás: igen
Villanás: Vörösszem-csökkentés / Kikapcsolva
Arcfelismerés: Igen
Mikrofon: igen
Optikai kereső: Nincs
TV kimenet: Nincs
Akkumulátor: Lítium
Üzemi hőmérséklet: 0-40°C
Méretek (Sz×H×D): 100 × 60 × 25 mm
Súly: 89 g
A csomag tartalma
AgfaPhoto DC8200, Li-on akkumulátor, Mini USB kábel, Felhasználói kézikönyv, tok, kézi pánt, 16 GB SD kártya
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.