ASUS egér ROG GLADIUS III vezeték nélküli Aimpoint fehér (P711), RGB, Bluetooth, fehér
39 745 Ft
31 295 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
ASUS egér ROG GLADIUS III Vezeték nélküli Aimpoint Fehér
EAN: 4711081757764
Leírás
Könnyű, RGB háttérvilágítással ellátott, mindössze 79 gramm súlyú játékegér.
Csatlakozás 2,4 GHz-es RF, Bluetooth vagy USB-kábel segítségével.
Műszaki specifikációk
Optikai érzékelő: 36,000 dpi ROG AimPoint
Maximális sebesség: 650 ips
Maximális gyorsulás: 50 g
Érzékelési frekvencia: 1000 Hz
AURA szinkronizálási támogatás: igen
Az akkumulátor élettartama: üzemmódban akár 119 óra, BLE üzemmódban akár 143 óra (háttérvilágítás nélkül).
Markolat típusa: tenyérfogantyú, ujjbeggyel fogantyú
Játéktípus: FPS, MOBA
Kábel: ROG Paracord
Operációs rendszer: Windows 10, macOS 10.11 vagy újabb, Windows 11
Méretek: 123 mm x 68 mm x 44 mm
Súly: 79g (kábel és dongle nélkül)
Szín: Fehér
A csomag tartalma
- 1 x ASUS egér ROG GLADIUS III vezeték nélküli célkeresztes egér
- 4 x ROG grip egércsík
- 1 x USB dongle
- 1 x USB dongle kiterjesztő
- 1 x 2m ROG Paracord
- 2 x mikrokapcsoló
- 1 x ROG kapcsoló eltávolító
- 1 x ROG matrica
- 1 készlet ROG egérlábak
- 1 x felhasználói kézikönyv
- 1 x jótállási kártya
Részletek
Az egér ROG SpeedNova technológiával rendelkezik az alacsony késleltetés és a megbízható vezeték nélküli teljesítmény érdekében.
Az egér kialakítása lehetővé teszi a kapcsolók egyszerű átkapcsolását a további személyre szabás érdekében.
Az egér csúszásgátló szalaggal van ellátva a jobb tartás érdekében.
A sima és gyors mozgások érdekében az egér ROG Paracord és 100% PTFE lábakkal van ellátva.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.