CARNEO BT fejhallgató Becool szürke / fehér
14 690 Ft
11 567 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
CARNEO BT fejhallgató Becool szürke/fehér
Leírás
Egyedi kialakítás és kiváló hangzás jellemzi ezt a CARNEO BT Becool vezeték nélküli fejhallgatót. Korlátozások nélküli mozgásszabadságot biztosít.
Szabadság korlátozások nélkül
A Bluetooth vezeték nélküli technológia lehetővé teszi, hogy fizikailag aktívan is élvezhesse a zenét vagy telefonálhasson.
Felső hang
A fejhallgató kiváló minőségű, tiszta és dinamikus hangzást kínál, tiszta magasságokkal és szilárd basszusokkal.
A kivitelezés minősége
A fejhallgató a legjobb anyagokból készült, és a kábelek hiányának köszönhetően ideális sporttevékenységekhez.
Beépített mikrofon
A fejhallgató mikrofonnal van felszerelve a kényelmes híváskezelés érdekében, anélkül, hogy a fejhallgatót össze kellene hajtani.
Miért érdemes megvásárolni a CARNEO BT fejhallgatót Becool?
- Egyedi, kézitáska alakú dokkolóállomás a könnyű tárolás érdekében.
- Lehetőség a színes részek megváltoztatására, hogy saját designt hozhasson létre.
- A tápkábel a fejhallgató kialakításába van integrálva.
- A fejhallgató ultrakönnyű és izzadásálló.
- A kényelmes illeszkedés kiváló hallgatási kényelmet biztosít.
- A fejhallgató kompatibilis a legtöbb mobiltelefonnal és táblagéppel.
- A dokkoló 280mAh-s energiabankként is működik a hosszabb zenehallgatáshoz.
A csomag tartalma
- CARNEO BT fejhallgató Becool
- USB töltőkábel
- Felhasználói kézikönyv
Műszaki paraméterek
- Frekvenciatartomány: 20 - 20 000 Hz
- Impedancia: 16 Ohm
- Érzékenység: 96 dB
- Hatótávolság: 10 m-ig
- Bluetooth: V 5.0
- Zenelejátszási idő: max. 4 óra 16 óra energiaellátás
- Beszélgetési idő: 3 óra
- Töltési idő: kb. 2 óra
- Készenléti idő: 100 óra.
- Fejhallgató akkumulátor kapacitása: 50mAh
- Power bank akkumulátor kapacitása: 280 mAh
- Tápcsatlakozó: micro USB
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.