GARNI 210T OneCare levegőtisztaságmérő
43 385 Ft
34 161 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
GARNI 210T OneCare levegőtisztaság-mérő készülék
EAN: 8592733020896
Termékleírás
A GARNI 210T OneCare egy intelligens levegőminőségmérő WiFi modullal.
Színes TFT LCD kijelzővel rendelkezik a mért értékek megjelenítéséhez.
Kompatibilis a Tuya IOT intelligens otthoni platformmal.
Műszaki paraméterek
- A PM1.0, PM2.5 és PM10 részecskék (PM) mérése
- Hőmérséklet és relatív páratartalom mérése
- SENSIRION precíziós svájci érzékelők
- Tiszta 48 x 36 mm-es TFT színes LCD kijelző
- PM2.5 levegőminőség jelzése LED fénnyel és színváltással a kijelzőn
- Levegőminőség, hőmérséklet és relatív páratartalom mérési intervallum - 2 s
- Támogatott Android és iOS alkalmazások - Tuya Smart, Smart Life - Smart Living
- A tápellátás USB-adapterrel vagy beépített újratölthető akkumulátorral érhető el.
- Offline (WiFi kapcsolat és az alkalmazás használata nélkül) vagy online (WiFi kapcsolattal és az alkalmazás használatával).
A csomag tartalma
- levegőminőség-mérő
- USB kábel
- fémtű
- CZ, SK, EN utasítások, QR-kód az utasításokhoz vezető linkkel DE, PL, HU
Miért mérjük a levegőminőséget?
A PM a "Particulate Matter", azaz "részecske" rövidítése.
Ezek különböző kémiai összetételű szilárd anyagok apró részecskéi, amelyek szennyezik a beltéri és kültéri levegőt.
A porszemcsék hosszú ideig vannak jelen a levegőben, ami megnöveli e részecskék belélegzésének arányát, ami veszélyezteti az egészségünket.
Mérési célokra világszerte a PM-részecskék három fő kategóriáját állapították meg mikrométerben ( ?m) kifejezett méretük szerint: PM10, PM2,5 és PM1,0.
A 10-nél nagyobb részecskék általában az orrnyálkahártyán rekednek meg, míg a kisebb részecskék, azaz a PM10, lejjebb, a hörgőkben ülepednek le.
A kisebb részecskék, a PM2,5 és PM1,0 részecskék néha közvetlenül a tüdőkamrákba jutnak, ezért ezek a legveszélyesebbek.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.