GEMBIRD HDMI-HDMI kábel 20m (v1.4, M/M, aranyozott érintkezők, árnyékolt, prémium minőségű árnyékolás)
15 275 Ft
11 930 Ft
9 394 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
GEMBIRD HDMI-HDMI kábel 20m
Termékkód: 8716309065863
Bevezető információk
Bemutatjuk Önnek a GEMBIRD kiváló minőségű HDMI-kábelét. A kábel 20 méter hosszú, és nagy sebességű, akár 10 gigabit/másodperc sebességű adatátvitelre tervezték.
Fő jellemzők
- Ethernet-csatorna: lehetővé teszi a kétirányú kommunikációt és az internetkapcsolat megosztását a HDMI-eszközök között.
- Visszatérő kommunikációs csatorna: kétirányú hangadatátvitel a HDTV és az A/V vevőegység között.
- 3D HDMI-n keresztül: Támogatja a 3D megjelenítést 1080p felbontásig.
4K x 2K felbontás támogatása
A kábel akár 4x 1080p HD felbontást is támogat, amelyet a modern házimoziban használnak. A 3840x2160 24Hz/25Hz/30Hz és 4096x2160 24Hz formátumokat teljes mértékben támogatja.
Kibővített színtér-támogatás
A HDMI-kábel támogatja az sYCC601, Adobe RGB és AdobeYCC601 színtereket, amelyeket gyakran használnak digitális fényképezőgépekben és videokamerákban.
Micro HDMI csatlakozó
A Micro HDMI csatlakozót hordozható eszközök csatlakoztatására tervezték. 50%-kal kisebb, mint a HDMI Mini csatlakozó, és legfeljebb 1080p felbontást támogat.
Csatlakozási rendszer a gépkocsikban
A kábelt autóipari használatra is tervezték, és lehetővé teszi a HD-tartalom továbbítását a járműben lévő eszközökre.
Támogatja a HDMI Ethernet csatorna 100 Mbps funkciót (HEC)
Ez a funkció lehetővé teszi, hogy a kábel akár 100 Mbps sebességgel is továbbíthassa az adatokat.
Támogatja az Audio Return Channel technológiát (HARC)
A kábel támogatja a HARC (Audio Return Channel) technológiát, amely lehetővé teszi a hangvisszatérést.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.