Gigaset Pro Gigaset N510 IP Pro
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Gigaset PRO N510 IP Pro
Megbízható és növekedésre kész
A Gigaset N510 IP PRO a kis- és középvállalkozások DECT IP-bázisállomása. Kompatibilis a legtöbb jelenlegi Gigaset professzionális telefonnal.
Az olyan professzionális funkciók, mint az online címjegyzékhez és az e-mail értesítéshez való hozzáférés, valamint a vezeték nélküli kapcsolat biztosítja a hatékonyságot és a szabadságot a mindennapi munkához.
Kompatibilitás
Az N510 IP PRO több mint 250 VoIP-szolgáltatóval és az összes elterjedt PABX-rendszerrel kompatibilis.
A Gigaset for IP PBX rendszerek automatikus telepítése gyors és egyszerű konfigurációt biztosít.
Erőteljes alap az üzleti kommunikációhoz
A Gigaset N510 IP PRO akár 6 SIP-fiókot, 6 kézibeszélőt és 4 egyidejű hívást is támogathat, gazdag szolgáltatáskészlettel az üzleti kommunikációhoz.
Kiterjesztett vezeték nélküli hatótávolság
Az N510 IP PRO bázisállomás akár 6 opcionális DECT átjátszóval együtt lehetővé teszi a vezeték nélküli lefedettség kiterjesztését az iroda bővítésének részeként.
Teljes kompatibilitás
A bázist úgy tervezték, hogy a Gigaset Pro kézibeszélők és átjátszók teljes választékával együttműködve nagyobb irodákat is lefedjen.
Gondtalan telepítés
Szinte minden szabványos IP-telefonhálózattal kompatibilis, távoli kezelési funkcióval, amely lehetővé teszi a gyors aktiválást és a konfiguráció módosítását.
Speciális funkciók
További beépített kommunikációs funkciókat kínál, mint például a 3-irányú konferenciahívás, a második hívás, a hívástartás és az átirányítás funkció.
HD hangminőség
Támogatja a fejlett HDSP hangtechnológiát a tisztább hangminőség érdekében.
Műszaki adatok
- Telefonkönyv és tárcsázás
- Hívások fogadása
- Számítógép-telefon integráció (CTI)
- Hangposta
- IP PBX funkciók
- Gigaset IP PBX funkciók
- Hardver
- IP PBX kompatibilitás
- Felhő / PBX
- ECO és IP PBX (SIP)
- Különleges jellemzők
- Ellátás és adminisztráció
- DECT-interfész
- IP protokollok
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.