iGET HOME N4C4
81 470 Ft
75 375 Ft
59 350 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
iGET HOME N4C4: Teljes vezeték nélküli kamerarendszer
Termékszám: 8594177653081
Termékleírás
Az iGET HOME N4C4 egy 4 csatornás 3MPx NVR 4 db 3MPx színes kültéri kamerával.
A kamerák éjszakai látással, mozgás- és hangérzékeléssel rendelkeznek, és IP65-ös vízállósággal rendelkeznek.
A felvevő SATA HDD-csatlakozóval, LAN, USB, VGA, HDMI és H.265 tömörítésű csatlakozókkal rendelkezik.
Online távoli megtekintés és csatlakozás a TV/monitorhoz.
Egyszerű beállítás és kiváló képminőség
A beállítás egyszerű a cseh, szlovák, angol, lengyel, magyar és lengyel nyelvű kézikönyvnek köszönhetően.
A kamerák képei Android és iOS okostelefonokon és táblagépeken is megtekinthetők.
A kamerák kiváló minőségű 1/2,8"-os CMOS-érzékelővel rendelkeznek, 2304 x 1296 képpont felbontással (2K ).
A videofelvételeket H.265 tömörítéssel rögzítik, ami helytakarékos tárolást eredményez.
iGET HOME alkalmazás
Az alkalmazás szabadon elérhető a Google Play és az iOS piacon, és mindig ingyenes.
Lehetővé teszi a teljes beállítást, az IP-kamerák, vezérelt aljzatok stb. vezérlését.
Az alkalmazás cseh, szlovák, lengyel, magyar, angol és számos más nyelven is elérhető.
Az NVR felvevő fő paraméterei
- Felvétel: nagy felbontás 2304 x 1296 px
- Csatornák száma: 4 (4 Wi-Fi kamera csatlakoztatása a csomagból)
- Távvezérlés: mobiltelefonon és táblagépen keresztül (Android, iOS)
- Fotó- és videótárolás: beágyazott SATA HDD (nem tartozék), max. 8 TB
Az iGET HOME kamerák fő paraméterei
- Nagy felbontású 2K (2304 x 1296 px)
- IP65 por- és vízállóság
- Éjszakai látás 10 m-ig
- Látószög: 90°
- Érzékelő 1/2.8" CMOS, 3.0 MPx, f = 3.6 mm, F2.0
A csomag tartalma
- 1x NVR felvevő iGET HOME N4C4
- 4x színes 2K kamera iGET HOME
- 5x hálózati adapter (NVR-hez és kamerákhoz)
- 1x gyorsindítási útmutató EN, CZ, SK, PL, HU
- 1x USB egér
- 1x SATA kábel a HDD csatlakoztatásához
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.