iGET HOME Power 2 USB
9 490 Ft
7 472 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
iGET HOME Power 2 USB
Intelligens aljzat a távirányítóhoz
Az iGET HOME Power 2 USB egy WiFi aljzat, amely kompatibilis a Google Asszisztenssel és az Amazon Alexával.
2x USB-porttal és teljesítményméréssel rendelkezik.
A maximális terhelés 3680 W, és a világ minden tájáról vezérelhető.
Ütemezés és időzítők
Állítson be egy ütemtervet az aljzat be- és kikapcsolására.
Az aljzat és az USB-portok külön vezérelhetők.
USB-portok töltéshez
Mindkét oldalon egy-egy USB-port található, összesen 2.
Minden port 5V, 2,4A, a teljes teljesítmény 12W.
Biztonság és könnyű telepítés
Az aljzat gyermekzárral rendelkezik, és könnyen felszerelhető.
Használja a világítás, a fűtés, a ventilátorok és sok más készülék bekapcsolásához.
Fogyasztási áttekintés és elegáns design
Az alkalmazással megtekintheti az aktuális fogyasztását és statisztikáit.
A fiók kialakítása egyszerű és elegáns.
Főbb jellemzők és műszaki specifikációk
- Univerzális WiFi aljzat 230V távirányítóhoz
- Dugó és aljzat: E típus, francia
- 2x USB port más eszközök töltéséhez
- USB-port és aljzatvezérlés külön-külön
- Gyermekzár, be-/kikapcsoló LED kijelző
- Funkcionalitás: teljes mértékben működőképes további Bridge/Gateway eszköz nélkül.
- Hangvezérlés támogatása: igen, az Amazon Alexa és a Google Assistant segítségével
- Fogyasztásmérés és statisztikák készítése az alkalmazásban: igen
- Tápfeszültség: 220 V ~ 250 V, 50 ~ 60 Hz, max. 16A
- Max. kapcsolási teljesítmény a csatlakoztatott eszközökhöz: 3680 W
- Csomag mérete: 130 x 110 x 100 mm
- A készülék méretei: 93 x 77 x 72 mm
- Csomag súlya: 200 g
- A készülék súlya: 155 g
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.