Intelligens légtisztító - GARNI 15T OneCare

Illusztrációs kép

Intelligens légtisztító - GARNI 15T OneCare
Intelligens légtisztító - GARNI 15T OneCare
Intelligens légtisztító - GARNI 15T OneCare
Intelligens légtisztító - GARNI 15T OneCare
Intelligens légtisztító - GARNI 15T OneCare
Intelligens légtisztító - GARNI 15T OneCare
Intelligens légtisztító - GARNI 15T OneCare
Intelligens légtisztító - GARNI 15T OneCare
Intelligens légtisztító - GARNI 15T OneCare
Megr. száma
3485151
OEM
GARNI 15T OneCare
Gyártó
Garni technology
Hűségpontok: 4371
0 értékelés
Elfogyott

Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.

Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

GARNI 15T OneCare intelligens légtisztító berendezés

Tiszta levegő otthonában

A GARNI 15T OneCare intelligens légtisztító hatfokozatú szűrőrendszert és PM2,5 részecskeérzékelőt használ a tiszta és egészséges levegő biztosítása érdekében.

Könnyű kezelhetőség

A nagy kontrasztú, fordított LCD-kijelzővel, csendes működéssel, automatikus és éjszakai üzemmóddal a tisztító könnyen kezelhető.

Intelligens otthon

A beépített WiFi modullal és a Tuya platform támogatásával a GARNI 15T OneCare légtisztító ideális az intelligens otthonok számára.

Vezérlés alkalmazáson keresztül

A Tuya Smart vagy Smart Life mobilalkalmazás a levegőminőség ellenőrzésére és a tisztító funkcióinak vezérlésére használható.

Biztonságos használat

A víztisztító gyermekzárral van ellátva, amely megakadályozza a védőburkolat kinyílását, és emlékeztetővel a szűrők cseréjére.

Nagy hatékonyság

A GARNI 15T OneCare légtisztítót sikeresen tesztelték a porszemcsék eltávolításának akár 99,3%-os hatékonyságára.

6 fokozatú szűrőrendszer

A tisztító előszűrőt, hidegkatalizátoros szűrőt, aktívszénszűrőt, antibakteriális szűrőt, HEPA-szűrőt és ionizátort használ a maximális hatékonyság érdekében.

Alkalmas különböző szobaméretekhez

A légtisztító ideális 14-24 m2-es helyiségekbe.

Műszaki specifikációk

  • Tisztított levegő mennyisége (CADR) - részecskék 200 m3/h, formaldehid 100 m3/h
  • Tuya platformtámogatás, adatmegjelenítés és vezérlés a Tuya Smart vagy Smart Life alkalmazáson keresztül
  • Integráció/vezérlés Google Home, Alexa segítségével
  • Adatátvitel az internetre WI-FI kapcsolaton keresztül
  • A gomb és a kijelző megvilágításának automatikus kikapcsolása alvó üzemmódban
  • LED-es levegőtisztaság-jelző
  • 3 ventilátor sebesség
  • Csendes működés, ?.20.4dB (alacsony sebesség)
  • Automatikus üzemmód, manuális üzemmód, alvó üzemmód
  • 1 és 8 óra között állítható időzítő
  • Mosható előszűrő
  • Kefe nélküli motor nagy tartóssággal
  • Felvett teljesítmény 43 W
  • Érintőgombok
  • Távirányító
  • Méretek 330 x 553 x 178 mm
  • Súly 5 kg

Garancia

Erre a termékre 36 hónapos garancia vonatkozik.

Paraméterek

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2694 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)