Mamibot Exvac680s - robotporszívó
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Mamibot EXVAC680S
A Mamibot EXVAC680S robotporszívó a legfejlettebb navigációs technológiával van felszerelve. Az okosan beépített érzékelőknek és kameráknak köszönhetően a robot teste nagyon vékony és ütésálló. A régebbi modellek drága és rosszul működő lézeres érzékelőit nehéz tisztítani, ellentétben a nagy látószögű, nagy képkockasebességű kamerákkal, amelyek egy egyszerű ruhával is beérik. Ez az intelligens navigáció még több mozgó objektumot is képes érzékelni, mint a piacon lévő konkurens megoldások. Ha megszakítja a tisztítást, akkor az EXVAC680S onnan kezdi a tisztítást, ahol abbahagyta.
Hangvezérlés
Támogatja a Wi-Fi csatlakozást. Az Amazon Alexával és a Google Home-mal is kompatibilis. A nagy teljesítményű asszisztenst hangutasításokkal is vezérelheti.
Vezeték nélküli vezérlés és automatikus szoftverfrissítés mobilalkalmazáson keresztül
- A robot irányítása (ha szükséges) teljes mértékben az Ön kezében van.
- Legfrissebb szoftverfrissítések
- A robot állapotának azonnali ellenőrzése
Szobatérképezés
A legújabb generációs navigációs technológiának köszönhetően a robot részletesen letapogatja a tisztítandó területet. A saját mobilalkalmazás segítségével ezután valós időben láthatja, hogy mit tisztítottak már meg, és mennyi hely van még hátra. Az alkalmazásban részletes dátumot és időpontot is ütemezhet a takarításhoz, esetleg munka közben.
5 tisztítási mód
- Autó - szisztematikus "cikk-cakk" tisztítás
- Spirál - foltos tisztítás - körkörös mozgás
- Standard - klasszikus tisztítás közepes teljesítményen 1600pa
- Erős - maximális szívóteljesítmény (pl. szőnyegekhez)
- Söprés és felmosás - speciális 2in1 funkció - porszívózás és felmosás egyszerre
Az USA-ban tervezték
Minden Mamibot terméket az USA-ban terveztek.
Fő jellemzők
- Erőteljes 4-magos processzor
- Nagy szívóteljesítmény akár 2000 Pa-ig
- Nagy különálló víztartály 370 ml
- Nagy kapacitású 2600 mAh lítium akkumulátor
- 150-180 métert fog lefedni2 egyetlen töltéssel
- Automatikus újratöltés
- A megtisztított terület feltérképezése egyedi alkalmazáson keresztül
- Törlés - elektronikusan szabályozott vízadagolás
- Kefe nélküli BLDC motor nagy tartóssággal és hatékonysággal
- Akár 180 perc üzemidő
- Alacsony zajszint
- Minden padlótípushoz
- 600 ml-es portartály
- Hatékony 3-fokozatú szűrés HEPA 13
- Vezérlés Alexa/Google Home segítségével
- Vékony, 8,1 cm-es teste bejut a nehezen hozzáférhető helyekre is
- Akár 15-20 mm magas akadályok leküzdése
- 6 leesésgátló érzékelő
- Több mint 15 pár ütésérzékelő
- Wi-Fi támogatás, beleértve a vezeték nélküli automatikus szoftverfrissítést
Műszaki specifikációk és jellemzők
Oldalkefék száma | 2 (gubancolódásgátlóval) |
Főkefék száma | 1 |
Navigáció | V SLAM 4.gen giroszkóp |
Tisztítási módok | STANDARD (cikk-cakk), AUTO, SPIRAL (körkörös), STRONG (maximális teljesítmény), SWEEPING és MOPPING (porszívózás és felmosás egyszerre). |
Tér leképező funkció | Takarítás közben rögzíti a mozgását az alkalmazásban |
Kompatibilitás (hangvezérlés) | Amazon Alexa és Google Home |
A takarítás tervezésének lehetősége | IGEN (napok/időpontok) |
Hangjelzés | Igen |
Virtuális fal | igen (nem kötelező) |
Távirányító | Igen |
Víztartály | 370 ml (külön) |
Szívóerő | 2000 Pa |
Nedves felmosás | Igen |
Automatikus újratöltés | Igen |
Csak 1 szoba takarítása | Igen |
Akkumulátorok | lítium, 2600 mAh |
Töltési idő | 3-4 óra |
A megtisztított terület lefedettsége | 95%-ig |
Működési idő | 120-180 perc |
Szőnyegtisztítás (emelt vákuum) | Igen |
Wi-Fi támogatás | igen felhő (OTA-val - frissítés Wi-Fi-n keresztül) |
Zaj | |
USB-port a szoftverfrissítéshez | Igen |
A csomag tartalma
- 2× oldalsó kefe 2× tartalék
- 1× törlőkendő 1× tartalék
- 1× víztartály
- 2× csere szűrő
- tisztítókefe
- távirányító
- töltőállomások
- gyors útmutató
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.