Natec Optikai egér HARRIER 2/1600 DPI/Office/Optikai/Vezeték nélküli Bluetooth/Fehér-szürke
3 040 Ft
2 925 Ft
2 303 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Natec Optikai egér Harrier 2
Dolgozzon hatékonyabban és felesleges kábelek nélkül a Natec Harrier 2 vezeték nélküli egérrel.
Bluetooth 5.1 vezeték nélküli kapcsolat
Nagy stabilitást és alacsony energiafogyasztást biztosít, ami azt jelenti, hogy ritkábban kell elemet cserélni.
Optikai érzékelő három DPI-szinttel
Értékelje a pontosságot az optikai érzékelőnek és az 1600 DPI maximális felbontásnak köszönhetően. Válasszon a három DPI-szint (800, 1200, 1600) közül, és igazítsa a készüléket a saját preferenciáihoz.
Kényelem és csend
A Natec Harrier 2 készülékkel olyan körülmények között is dolgozhat, amelyek teljes csendet igényelnek. Ergonomikus kialakításának köszönhetően még hosszan tartó használat esetén sem lesz hajlamos a sérülésekre.
Intelligens energiagazdálkodás
Az egér intelligens energiagazdálkodási rendszerrel van felszerelve, amely automatikusan alvó üzemmódba kapcsolja az egeret, ha hosszabb ideig nem használja. Ez még hosszabb akkumulátor-üzemidőt biztosít.
Műszaki adatok:
- Bluetooth 5.1 vezeték nélküli kapcsolat
- Precíziós optikai érzékelő
- DPI beállítási gomb 3 fokozatban 800 - 1200 - 1600
- 4 tartós nyomógombos kapcsoló
- 2 fő gomb csendes kapcsolóval felszerelve
- Ergonomikus forma
- Gumi görgetőkerék
- ON/OFF kapcsoló
- Intelligens energiagazdálkodási technológia
Támogatott operációs rendszerek:
- Android
- Linux
- MAC
- Windows 10
- Windows 11
- Windows 7
- Windows 8
Fizikai specifikációk:
- Szín: Szürke és fehér
- Tápegység: 1x AA
- Hossz: 104 mm
- Szélesség: 64 mm
- Magasság: 37 mm
- Súly: 59 g
Használati útmutatót tartalmaz, elemeket nem tartalmaz.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.