PREMIUMCORD kábel mini DisplayPort 1.2 HDMI 2.0-ra, 4Kx2K@60Hz felbontáshoz, 3m
12 080 Ft
8 330 Ft
6 559 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Termék leírása: A termék leírása: A termék leírása: A termék leírása: A termék leírása:
PremiumCord mini DisplayPort 1.2 - HDMI2.0 felbontású kábel4Kx2K@60Hz
- A kábel lehetővé teszi HDMI monitor, TV és más HDMI csatlakozóval rendelkező kijelző csatlakoztatását mini DP (mini Displayport) kimenettel rendelkező számítógéphez vagy laptophoz.
- Egyszerű megoldás egy második képernyő csatlakoztatására a számítógéphez vagy laptophoz ( lehetőség van a kép duplikálására, egyszerre két különböző képernyőn rugalmasan dolgozni, vagy a képernyőt két monitorra bővíteni ).
- Támogatja a felbontást4K*2K@60Hz Ultra HD 2160p (3840×2160) és 3D videó
- Bemeneti csatlakozó: mini DP ( mini DisplayPort ) férfi
- Kimeneti csatlakozó: HDMI A típusú férfi
- Kompatibilis a DisplayPort 1.2-vel és a DP1.1 korábbi verziójával
- Kompatibilis a HDMI2.0 és a korábbi HDMI1.4 verziókkal
- PS176 lapkakészlet
- Támogatja a TMDS és DP jeleket
- Támogatja a HDCP-t
- Támogatja az alacsonyabb felbontást: FULL HD1920*1080p@60Hz, 480i, 576i, 480p, 576p, 1080i, 1080p
- Aranyozott csatlakozók és érintkezők
- RoHS, FCC és CE kompatibilis
- Csomagolás PVC zacskóba, papír akasztóval, EAN kóddal és cseh leírással
- Szín: fehér
- Hossz: 3m
A mini DisplayPort-HDMI kábel egyirányúan működik, a kábel egy elektronikus mini DP -> HDMI átalakítót tartalmaz, amely csak a mini DP -> HDMI irányba képes átalakítani a jelet.
A kábelt mindig úgy csatlakoztassa, hogy a mini DisplayPort csatlakozó legyen a videojel forrása, a HDMI csatlakozó pedig a kijelzőn, TV-n vagy monitoron legyen.
Ez is érdekelheti Önt
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.