AMD processzor Ryzen 7 5800X3D AM4 Box (8 mag, 16 szál, 3,4 GHz / 4,5 GHz, 96 MB gyorsítótár, 105 W) hűtőborda nélkül
244 535 Ft
135 040 Ft
106 331 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
AMD processzor Ryzen 7 5800X3D AM4 Box (8 mag, 16 szál, 3,4 GHz / 4,5 GHz, 96 MB gyorsítótár, 105 W) hűtőborda nélkül Az AMD Ryzen™ 7 5800X3D processzor 8 magból áll, alapfrekvenciája 3,4 GHz, maximális frekvenciája 4,5 GHz. Ez és a 16 szál lehetővé teszi, hogy egyszerre több feladatot is feldolgozzon. Az L3 gyorsítótár 96 MB-os, a processzor pedig AM4-es alaplapokhoz készült. Főbb jellemzők: - Magas alapfrekvencia - 8 fizikai mag és 16 szál - AM4 alaplapokhoz - Operációs rendszer gyorsítás és egyszerű fájlkezelés az AMD StoreMI technológiával - Megfelel a VR headsetek követelményeinek - PCIe 4.0 támogatás Támogatott technológiák: AMD "Zen 3" magarchitektúra AMD StoreMI technológia AMD Ryzen™ Master Utility AMD Ryzen™ VR-Ready Premium Specifikációk: Processzor sorozat: AMD Ryzen 7 Kódnév: Zen 3 Modell megnevezése: Ryzen 7 (Vermeer) Processzor generáció: Ryzen - 5000-es sorozat Aljzat: AM4 aljzat Technológia [nm]: 7 Magok száma: 8 Szálak száma: 16 Működési frekvencia [MHz]: 3 400 Turbófrekvencia [MHz]: 4 500 Automatikus túlhajtás: Igen Többszálú feldolgozás: Igen PCI Express® verzió: PCIe 4.0 Lapkakészlet-támogatás: AMD A520, AMD B450, AMD B550, AMD X470, AMD X570 Nem L1 gyorsítótár: 512 kB L2 gyorsítótár: 4 096 kB 98 304 kB L3 gyorsítótár A CPU memóriája támogatott max: DDR4, 3200 MHz, kétcsatornás Grafikus processzor: nincs Max. TDP (termikus tervezési teljesítmény) [W]: 105 Cikkszám: 100-100000651WOF
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.