AMD processzor Ryzen 5 5600G AM4 (6 mag, 12 szál, 3.9GHz / 4.4GHz, 16MB gyorsítótár, 65W), Radeon grafika, Wraith Stealth hűtővel
163 170 Ft
62 580 Ft
49 276 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
AMD processzor Ryzen 5 5600G AM4 Box (6 mag, 12 szál, 3.9GHz / 4.4GHz, 16MB gyorsítótár, 65W), Radeon grafika, Wraith Stealth hűtővel AMD 5000G sorozatú processzor. Socket AM4, 6 fizikai mag (12 szál), frekvencia 3,9GHz (4,4GHz boost), 16MB gyorsítótár (L3), 7nm-es gyártási eljárás, TDP 65W. Specifikációk: Feloldott órajel-szorzó Processzor: AMD Ryzen 5 Modell: 5600G Kódnév: Zen 3 Modell megnevezése: Cezanne Technológia [nm]: 7 64 bites működési mód Magok száma 6 Szálak száma 12 Alapsebesség (MHz) 3900 Túlhajtási sebesség (MHz) 4400 Teljesítményfogyasztás 65 W PCI-Express 3.0 interfész L1 gyorsítótár 6x 32KB 6x 32KB L2 gyorsítótár 6x 512 KB L3 gyorsítótár 16MB Socket AM4, 1331 Memóriatámogatás DDR4-3200-ig PCI Express verzió PCIe 3.0 Grafikus frekvencia 1900 MHz Grafikus modell Radeon Graphics Grafikus magok száma 7 Specifikáció: # CPU-magok száma: 6 # Szálak száma: 12 # GPU-magok száma: 7 Alap órajel: 3,9 GHz Maximális gyorsított órajel: Akár 4,4 GHz Teljes L2 gyorsítótár: 3 MB Teljes L3 gyorsítótár: 16 MB Feloldott: Igen CMOS: TSMC 7nm-es FinFET Csomagolás: FinFET: FinFET: FinCOS AM4 PCI Express® verzió: PCIe® 3.0 Hőtechnikai megoldás (PIB): Wraith Stealth Stealth Alapértelmezett TDP / TDP: 65W cTDP: 45-65W Maximális hőmérséklet: 95°C Rendszermemória Rendszermemória specifikáció: 3200 MHz-ig Rendszermemória típusa: DDR4 Memóriacsatornák: 2 Grafikai specifikációk Grafikus frekvencia: 1900 MHz Grafikus modell: Radeon™ Graphics Grafikus magok száma: 7
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.