ASUS ROG STRIX GO 2.4 fejhallgató, Gaming Headset, fekete
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
ASUS ROG STRIX GO 2.4 Gaming Headset ASUS ROG STRIX GO 2.4 Gaming Headset
Alacsony késleltetésű vezeték nélküli játék headset 2,4 GHz-es USB-C csatlakoztathatósággal. Kompatibilis PC-vel, Mac-hez, Nintendo Switch-hez, okoseszközökhöz és PS4-hez.
Vezeték nélküli kapcsolat
2,4 GHz-es kapcsolat USB-C adapteren keresztül. Kompatibilis a Nintendo Switch kézi üzemmódban, okoseszközökkel, PC-vel, Mac-cel és PS4-gyel. Plusz egy 3,5 mm-es csatlakozó az Xbox One és más 3,5 mm-es eszközökhöz.
Könnyűszerkezetes kialakítás
A súlya mindössze 290 g. A mellékelt táska könnyű szállítást és védelmet biztosít utazáskor.
Zajszűrő mikrofon
AI zajszűrő technológia a kristálytiszta játékbeli hangkommunikációért.
Gyors töltés és akkumulátor élettartam
Mindössze 15 perc töltés után három óra üzemidőt biztosít, folyamatos játék esetén pedig akár 25 óra teljes akkumulátor-üzemidőt.
Exkluzív ASUS Essence meghajtók
Az ASUS Essence 40 mm-es meghajtók gazdag és tiszta hangzást biztosítanak, optimalizált mély basszusokkal a tökéletes hangélmény érdekében.
Műszaki specifikációk
- Csatlakozás típusa: 2.4Ghz USB 2.0, 3.5mm, Type-C
- Platformtámogatás: PC, MAC, PS4, PS5, Nintendo Switch, Xbox one
- Vezetőanyag: Neodímium mágnes
- Vezető mérete: 40mm
- Fejhallgató frekvencia jellemzői: vezeték nélküli: 20~20000Hz, vezetékes: 20~40000Hz
- Mikrofon érzékenység: -45 B
- Mikrofon frekvenciajellemző: 100~8000 Hz
- Akkumulátor: 25 óra
- Kábel: 3,5 mm-es audió: 1,2 m.
Tartozékok
- Töltőkábel
- Levehető mikrofon
- Gyorsindítási útmutató
- 3,5 mm-es kábel
- USB-C USB 2.0 (A-típusú) adapter USB-C-ről USB 2.0 (A-típusú) adapterre
Színes
Fekete
EAN
4718017414241
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.