AVACOM autós töltő 5V / 3, 1A két USB kimenettel, USB - USB-C kábel, fehér színű
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Azért vagyunk neked, hogy ne fogyj ki az energiádból
Az akkumulátorok vezető gyártója és szállítója vagyunk a cseh és európai piacokon. 20 éve kínálunk AVACOM akkumulátorok és töltők széles választékát laptopokhoz, mobiltelefonokhoz, fényképezőgépekhez, kamerákhoz, vezeték nélküli szerszámokhoz, tartalék tápegységekhez, rádiókhoz és egyéb mobil eszközökhöz. Az AVACOM akkumulátorokat a legjobb minőségű cellákból gyártjuk, amelyek nagy teljesítményt és stabilitást biztosítanak minimális meghibásodási arány mellett.
Töltő információ
Univerzális kompakt töltő mobil eszközök gyors töltéséhez. Minőségi anyagból, egyszerű kivitelben. Tartalmazza a 80 cm-es USB töltő / adatkábelt - USB-C.
Alkalmas az alábbi márkák modelljéhez:
ACER:
Folyékony JADE Primo LTE
ALLVIEW:
X3 SOUL, X3 SOUL PRO
ASUS:
Zenfone 3 ZE520KL
FÖLDI SZEDER:
DTEK60
BECSÜLET:
8, 8 Prémium
HP:
Elit X3
HTC:
10, 10 Evo, U Play
HUAWEI:
Honor 8, Mate 9, Nexus 6P, Nova, Nova Plus, P9, P9 Plus
KODAK:
Ektra
LENOVO:
Moto Z
LG:
G5, Nexus 5X, V20
MEIZU:
PRO 5
MICROSOFT:
Lumia 950, Lumia 950 XL
NÚBIA:
N1, Z11, Z11 LTE
ONEPLUS:
OnePlus 2, OnePlus 3
SAMSUNG:
SM-A320 A3 (2017), SM-A520 A5 (2017)
SONY:
Xperia X, Xperia X Compact, Xperia XZ
XIAOMI:
Mi 4c, Mi 4s, Mi 5. Mi Mix
ZOPO:
Sebesség 8
A töltőt különféle mobil eszközök, például mobiltelefonok, okostelefonok, táblagépek stb. töltésére tervezték. Bármilyen szabványos adat- vagy töltőkábel USB-csatlakozóval használható. 80 cm-es töltés / adat USB - USB-C kábel mellékelve.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.