BENQ PRJ GV11 DLP LED, FWVGA, natív felbontás 854×480, 16:9, 200 ANSI lm, 100000:1 kontraszt, HDMI 1.4
146 065 Ft
143 695 Ft
113 146 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
BENQ PRJ GV11 DLP LED
EAN: 4718755089121
Általános paraméterek
Felbontás: FWVGA, 854 × 480
Képarány: 16:9
Fényerősség: 200 ANSI lm
Kontraszt: 100000:1
Csatlakozó: HDMI 1.4
Műszaki részletek
Vetítési rendszer: DLP
Fényforrás: LED
A fényforrás élettartama: 20.000 óra (normál üzemmód), 30.000 óra (ECO üzemmód).
Vetítési arány: 1.3
Objektív: Fix
Keystone korrekció: 1D, (automatikus) ± 40 fok függőlegesen
Kompatibilitás
Bemeneti késleltetés: 51 ms (1080P 60Hz)
Támogatott felbontás: (640×480) és Full HD (1920×1080) között.
Vízszintes frekvencia: 15-69KHz
Függőleges képkockasebesség: 23-60
Csatlakozók
HDMI bemenet: (x2), HDMI-1 (1.4b/HDCP1.4), HDMI - belső (1.4b/HDCP1.4)
USB Type A: USB Type A-1 (2.0 / 1.0 A tápegység / olvasó)
Hangkimenet (3,5 mm-es mini csatlakozó): (x1)
Környezetvédelem
Üzemi hőmérséklet: 0 - 40 °C
Tipikus energiafogyasztás (110V): 27,84W (normál)
Zajszint (típus/eco.) (dB): Normál/Eco/Low Power: 25dBA/25dBA/23dBA
Tartozékok
- Adapter Android TV QS01-hez
- Satchel
- Távirányító akkumulátorral RCI067
- Gyors útmutató
- Telepítési útmutató
- Garanciakártya (régiónként)
- Akkumulátor (standard)
Intelligens funkciók
Integrált operációs rendszer: 10.0
Bluetooth: 4.2
Wi-Fi szabvány: 802.11 a/b/g/n/n/ac (2,4 GHz/5GHz)
Vezeték nélküli vetítés: google cast
Méretek és súly
Méretek (szélesség × magasság × mélység) (mm): 113,5 x 153,3 x 140 mm
Nettó súly (kg): 0,97 kg
Méretek (szélesség × magasság × mélység) (hüvelyk): 4,5 x 6,0 x 5,5 hüvelyk
Nettó súly (lb): 2.14lb
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.